Skip to main content

Den Haag glasvezel.

Vanavond hapert de tv steeds, beeld blijft even stilstaan. Overschakelen naar andere zender duurt te lang. reboot van kastje helpt niet.

Ben ik de enige?

Heden geen internet wederom.


Ik word helemaal achterlijk van tmobile. Weer geen internet!


Valt wel mee toch, maar 1 keer in de 2 weken een storing. Denk niet dat dit netwerk op deze manier rendabel is als je alle klanten even snel weer wegjaagd als je het hebt aangelegd...


Na herstart modem doet alles het weer. moet ik dat soms straks standaard elke dag doen?😡


Oke weer terug, maar aardig irritant!


Poof. And it's gone.


Internet was even terug, maar weer uitgevallen hier. Postcode 2564


Inderdaad, weer opnieuw uitgevallen 😡 2566


@Sander wederom weer geen internet en tv Segbroek 2565. Sinds 13:50 uur. Er werken ook mensen thuis…. Dit kan gewoon niet.

 


Internet was even terug, maar weer uitgevallen hier. Postcode 2564

Same here, was 10 minuten terug, maar toen weer weg, en nog steeds down 😡


Hi all, we ontvangen inderdaad meldingen dat een aantal van onze klanten in de regio Den Haag problemen ervaart met de Thuisverbinding. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. We houden jullie op de hoogte in ons centrale Storingstopic. Excuses voor het ongemak!


@Sander wederom weer geen internet en tv Segbroek 2565. Sinds 13:50 uur. Er werken ook mensen thuis…. Dit kan gewoon niet.

 

Wat verwacht je dan voor zo’n goedkope prijs 2de x in 24h


Engineers zouden er nu mee bezig zijn, hopelijk snel gefixt...


Alweer uren geen internet. Hopeloos. Logisch dat ze zich onbereikbaar hebben gemaakt voor klachten. Alleen indirect via de community.

En op de officele storingspagina maar vermelden dat er in dit postcode gebied geen storingen bekend zijn. En tussendoor ook geen updates van moderators.


Er is weer internet en tv...


Storing zou zijn opgelost. Het herstarten van modem en media converter kan nodig zijn.


Nu vinden 3 apparaten het wifi signaal van de modem niet meer opwat het de afgelopen maanden wel heeft gedaan. Draadloos werkt dus nog niet (internet)


inderdaad, toen ik thuiskwam gsf mijn internetradio weer muziek. Voor de tv moest moest de tvbox nog wel resetten.


Hoi @FMNederland, heb je het modem en de Media Converter herstart door deze gedurende 20 seconden van de stroom te houden? Dit zou ervoor moeten zorgen dat ook jouw Wifi-netwerk weer werkt. 

Indien dit nog niet het geval is, controleer of Wifi per ongeluk uitstaat door het WPS-knopje op het modem drie seconden lang in te drukken. Brandt één van deze twee lampjes op de Zyxel?

 


De eerste haperingen qua televisie zijn er weer - ESPN1….


Hoi @FMNederland ,

Goed dat je het bij ons aankaart! Ik heb vanzelfsprekend de verbinding erbij gepakt en zie dat deze er helemaal netjes uitziet. Wel ben ik erg benieuwd naar hoe de TV Box is aangesloten. Kan je me meenemen in je set-up? Als we dit beter in kaart kunnen brengen, kunnen we ook samen kijken naar een oplossing. Ik hoor het graag van je!


Er is al erkend dat er wederom een storing was @Boris 

 

Maar zoals deze werkend door de monteur is aangelegd. Of wil je een keer langskomen?


Hoi @FMNederland,

Mijn welgemeende excuses! Een bezoek sla ik nu over; ik geloof je helemaal op je woord! 😊 Mocht je onverwacht toch ergens tegenaan lopen, laat het ons weten. Dan help ik je graag verder!


Dit Topic lijkt wat gestorven te zijn (laatste reactie 2 maanden geleden) maar ik heb het idee dat het probleem nog niet is opgelost. 

 

Ik ervaar deze problemen sinds een paar dagen ook (regio Amersfoort) lage download snelheid 640mbit/s en upload snelheid eigenlijk prima 875 mbit/s . TV hapert af en toe en kanalen switchen duurt lang .

 


Hoi @rblaas, goed dat je het aankaart, maar dit topic ging voornamelijk over stadsdeel Segbroek in Den Haag en daar zijn de laatste maanden merkbaar minder/geen issues meer geweest - in ieder geval niet in de hoedanigheid waarin dit tot een tijdje terug het geval was. Omdat jij in de regio Amersfoort woont, ga ik met je na of het in jouw eigen netwerk ligt!

Ik zie in de lijnmeting een negental apparaten in poort vier achter op het modem waar foutmeldingen vandaan komen. Zou je deze één voor één willen loskoppelen en dan alleen de TV Box willen aansluiten, alsjeblieft? Probeer ook eens een andere LAN-poort op het modem. Indien je strubbelingen blijft hebben met de downloadsnelheid, let me know, dan starten we een onderzoek met de specialisten.


Reageer