Sinds 16-05-2022 heb ik een abonnement bij T-Mobile maar heb nu al spijt. Ik zal uitleggen waarom. We hebben een opnemen pakket en een extra pakket met duitse kanalen. Echter kan ik deze duitse kanalen niet opnemen. Dit wordt in geen van genoemde pakketten vermeld. T-Mobile moet niet zeggen dat dit niet mogelijk is want bij mijn vorige provider (KPN) kon het wel. Pauzeren met behoud van beeld is ook niet mogelijk (bij KPN wel).Verder heb ik met betrekking tot de zenders het idee dat T-Mobile meer voor kwantiteit dan voor kwaliteit gaat. Naar mijn idee is ruim 50% van de zenders voor een zeer kleine doelgroep. Duitse kwaliteitszenders met zeer hoge kijjkcijfers ontbreken (o.a. RTL 2 en VOX) Deze heeft KPN ook wel.
Verder is de tv gids een lachertje. Het is bijna niet te lezen. Veel te weinig contrast tussen de tekst en de achtergrond. Daarbij is de achtergrond ook nog transparant met het bewegend beeld van de zender er doorheen. Om de gids te lezen moet ik ongeveer 2 meter van het scherm zitten terwijl ik probleemloos tv kijk op 4 meter. Als ik in de gids ben op kanaal 1 kan ik niet rechtstreeks naar tv gids kanaal 392 maar moet door de hele gids scrollen of eerst op de tv naar kanaal 392 en dan naar de gids. Omslachtiger kan bijna niet.
Als ik hierover bel is het enige antwoord: We zijn constant bezig met verbeteren. Hier heb ik tot nu toe nog niets van gemerkt. Graag zou ik zien dat deze verbeterpunten door T-Mobile worden opgepakt en wel A.S.A.P..