Hoi @SusanS, welkom op onze Community!
Goed dat je hiervoor contact met ons opneemt. Wat gebeurt er als je de TV app opnieuw opstart? Schiet de tijd dan wel naar het juiste punt of niet? Zou je mij wat meer informatie kunnen geven hierover? Thanks.
- Welke type TV heb je? (bijv UHD50WLK, dit kan klant achterop de TV vinden):
- Wat is het besturingssysteem (OS) van de TV? Dit is te vinden bij de instellingen van de TV (Let op: dus niet de app!):
- Wat is de software versie?:
- Welke versie van de Smart TV app is geïnstalleerd? (Ga in de app naar Account > Instellingen > Over):
Kan je in de instellingen van je Samsung TV nakijken hoe de klok ingesteld staat? Dit kan je checken via:
- Samsung settings menu
- Ga naar General > System Manager > Clock > Clock mode
- Staat clock mode op ‘Auto’?
Hallo Tommie.
De TV app moet telkens opnieuw opgestart worden, wanneer deze een (paar) uur uit heeft gestaan. Dit gebeurt dus enkele keren per dag, dat is al niet echt gebruiksvriendelijk.
We hebben een Samsung Q80BA 65 TV, model QE65Q80BATXXN, met softwareversie T-PTMDEUC-1622.4, BT-S.
In de Odido Smart TV app is versie T-PTMDEUC-1622.4 geïnstalleerd.
De klok op de tv staat ingesteld op 'auto'.
Eerder hadden wij een TV Box die aan de TV gekoppeld was. Achteraf gezien werkte dit veel beter, terwijl ik had gehoopt dat het met de app net zo fijn zou werken.
Ik hoor graag van je.
Gr. Susan
@SusanS Is het inmiddels opgelost? Zo niet, staat er een tijd in het menu van de Odido TV-app en zo ja, klopt deze wel. Wijkt de gids op alle zenders af? Ik weet dat er wel eens problemen zijn met Comedy Central bijvoorbeeld.
Mijn klok loopt ook niet synchroon met de tv gids. Wij kijken via t kastje dus niet met de app. De tv, aSamsung, staat wel op de juiste tijd.
Enig idee wat ik hieraan kan doen?
@BelindaJosèe Dank je wel voor je terugkoppeling! Ik zoek graag voor je uit of en hoe we dit kunnen oplossen. Uiteraard help ook graag verder met de andere problemen, zodat je binnenkort weer optimaal van TV kunt genieten!
Wil je een filmpje maken waarom dit te zien is? Je kunt deze met mij delen in dit topic middels een WeTransfer link. Geef je mij een seintje als je zo ver bent? Dan ga ik meteen voor je aan de slag!
Hi @BelindaJosèe, ik heb in het andere topic antwoord gegeven. Zou je die stappen eens willen uitvoeren?
Hi @BelindaJosèe, ik heb in het andere topic antwoord gegeven. Zou je die stappen eens willen uitvoeren?
Hi Tommy,
Inmiddels alle stappen doorlopen. Nadat ik terug ben gegaan naar fabrieksinstellingen is de tijd weer goed.
Heel fijn dankjewel
Superfijn om te horen dat het opgelost is na een Factory Reset @BelindaJosèe, ik wens je nog een zonnige week toe!