Skip to main content

Sindskort is BBC 3 weer gestart met uitzenden vanaf 20:00 uur op hetzelfde kanaal als CBBC. Echter is de tv gids niet te zien. Daar staat nog steeds “This is CBBC” als langdurig programma. Wanneer wordt BBC3 met haar programma's ook getoond in de tv gids? Zowel op het kastje als in de app?

Hi @Fribus, top dat je dit aankaart! Ik heb gelijk jouw verbinding onder de loep genomen en hierin zie ik de TV Boxen niet terug. Kan je aangeven of de TV Boxen rechtstreeks zijn aangesloten op het modem? Mocht dit niet het geval zijn, dan wil ik je adviseren om de TV Boxen rechtstreeks op het modem aan te sluiten. Zou je daarnaast eens een zogenoemde powerflip willen uitvoeren? Dit doe je als volgt:

Wil je het modem en de TV Box van de stroom halen? Daarna mag je de internetkabel uit de TV Box halen. Stop na twintig seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de TV Box weer in het stopcontact stoppen. De TV Box gaat nu opstarten. Pas wanneer je de melding ‘geen internetkabel gevonden’ krijgt, stop je de internetkabel weer in de TV Box.

Ook hoor ik graag of jij met de App de TV Anywhere App bedoelt of de T-Mobile TV App? Laat je dit aan mij weten? Dan kan ik verder voor je aan de slag. 

Als dit er niet voor zorgt dat de TV-gids in beeld verschijnt, dan dien ik graag een verzoek in bij de technische dienst. Ik wil dit voor je fixen! 💪


Hi @Fribus, top dat je dit aankaart! Ik heb gelijk jouw verbinding onder de loep genomen en hierin zie ik de TV Boxen niet terug. Kan je aangeven of de TV Boxen rechtstreeks zijn aangesloten op het modem? Mocht dit niet het geval zijn, dan wil ik je adviseren om de TV Boxen rechtstreeks op het modem aan te sluiten. Zou je daarnaast eens een zogenoemde powerflip willen uitvoeren? Dit doe je als volgt:

Wil je het modem en de TV Box van de stroom halen? Daarna mag je de internetkabel uit de TV Box halen. Stop na twintig seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de TV Box weer in het stopcontact stoppen. De TV Box gaat nu opstarten. Pas wanneer je de melding ‘geen internetkabel gevonden’ krijgt, stop je de internetkabel weer in de TV Box.

Ook hoor ik graag of jij met de App de TV Anywhere App bedoelt of de T-Mobile TV App? Laat je dit aan mij weten? Dan kan ik verder voor je aan de slag. 

Als dit er niet voor zorgt dat de TV-gids in beeld verschijnt, dan dien ik graag een verzoek in bij de technische dienst. Ik wil dit voor je fixen! 💪

 

Heb de reset gedaan, maar de gids is niet veranderd, zoals ik verwachtte. Daarnaast geldt dit voor zowel de gids op de TV Box als in de T-mobile TV app. Dus ik denk dat jullie de programmering nog niet krijgen van de BBC voor deze zender.


Scherpe blik @Fribus !

Om van alle mogelijke informatie te zijn voorzien, wil ik je om de volgende punten vragen: 

  • Welke versies van TMTV App en de TV Box gebruik je? Denk aan de firmware, softwareversie.
  • Zie je naast de problemen met het BBC kanaal ook nog andere problemen in de gids?
  • Wanneer je gebruikt maakt van TV Anywhere, zie je dit probleem dan ook terug?

Met deze gegevens kunnen we ervoor zorgen dat dit ook weer voor jou zichtbaar is. Ik hoor het graag! 


App: I 2.4.5

 

TV Box: 

Entone 27

Firmware: 2.9.27.0.3_build1-etv-vma-glop-as3

 

Heb geen problemen met andere zenders. Ik denk dat het puur komt omdat BBC3 net weer is gestart. Hebben jullie de programmering dan wel al zichtbaar in andere apps en tv-boxen?

Zie ook de screenshot. Vanaf 19:58 staat er “This is CBBC” ipv de programma's van BBC3.

 

 


Hi @Fribus, heel erg bedankt voor de aanvullingen! Zojuist heb ik een verzoek ingediend voor de technische dienst om hier dieper in te duiken. Houd er rekening mee dat het enkele dagen kan duren voordat hier iets uitrolt. Ik ga dit goed voor je in de gaten houden, zodat ik je van updates kan voorzien. Hopelijk kan ik je snel verblijden met de oplossing! ☘️


Hi @Fribus, ik wil je graag laten weten dat dit issue is doorgezet naar onze IT-afdeling voor verder onderzoek! Zodra er weer een update volgt, deel ik dat direct met je. 


Hi @Fribus, hopelijk geniet jij ook volop van het zonnetje! Ik wil je via deze weg laten weten dat dit issue nog in behandeling is bij relevante partijen die hierover gaan. Wij zijn dan ook nog in afwachting van een reactie. Zodra hier een terugkoppeling op komt, dan kan ik dit ook aan jou doorgeven. Dankjewel voor jouw geduld! ✨


Hi @Fribus, ik wil je graag laten weten dat ik hier nog geen nieuwe update over binnen heb gekregen! Ik verwacht ook niet op korte termijn een concrete update. Weet dat je me altijd aan de mouw kan treken in dit topic. 


Hoi @Lisa bedankt voor de update. ik zie dat BBC3 inclusief gids inmiddels wel in de app beschikbaar is om te kijken, oa vandaag voor Eurovisie. Maar dus nog niet via het ‘tv-kastje’.


Hi @Fribus, super dat je dit aangeeft! Dit heb ik als notitie doorgegeven aan mijn collega's, zodat zij hier ook van op de hoogte zijn en dit kan worden meegenomen. Fijn dat je het gelukkig wel via de App kunt inzien.