Skip to main content

TV gids Android TV box te klein.

  • 5 August 2024
  • 6 reacties
  • 75 Bekeken

Hallo,

Sinds kort heb ik de Android TV box gekregen. Ik moet echter naar de tv lopen op de TV gids te kunnen lezen. Wat zijn die letters klein zeg. Eigenlijk alles wat met Odido te maken heeft op de Android TV box is veel te klein. Lettertype groter maken heeft geen zin, dan worden alleen de letters in het menu groter. Ook het geluid is veel te zacht. Ik las een topic van 7 maanden oud met hetzelfde probleem met betrekking tot het geluid. Het is in die 7 maanden nog steeds niet opgelost geloof ik.

Wanneer wordt de tekst in, oa, de TV gids vergroot dmv een update ?

Hoi @Arco, heel hartelijk welkom op de Community! 🙋‍♂️

Als ik me niet vergis, zijn beiden al geüpdatet in een vorige firmware uitrol, maar pin me er niet op vast. Ik zal eens navraag doen bij onze expert van het TV-team hoe het zit. 


Hoi Jason,

Was er nog navraag gedaan bij het TV team ? Het is zo vreselijk klein dat het zo goed als onleesbaar is. Het is notabene een 55 inch TV.


Hi @Arco, hij is momenteel met vakantie maar ik weet dat er veel vraag naar is. Op dit moment is het in onderzoek en zal onze expert, wanneer die terug is met vakantie, een blik werpen op alle ideeën. Hij staat ook bij onze Wensen & Suggestie's!

 

 


Iemand ? 


Alsjeblieft doe hier iets aan! Het is werkelijk niet te lezen. De 'expert' van Odido die hierover gaat zal ondertussen toch wel terug zijn van vakantie. Laat dit de eerste prioriteit zijn! Dit moet echt zo snel mogelijk verholpen worden! 


We houden jullie op de hoogte in het Idee @Arco & @kaekebekeml. Op dit moment nog geen nieuws hierover. 


Reageer