Skip to main content
Beantwoord

tv gids

Hallo medewerkers 

Al dagen doet mijn tvgids en homeknop op de afstandsbediening het niet. Al eerder problemen mee gehad. 

Beste antwoord door Sjakie70

Hoi medewerkers 

Mijn home knop menu en tv gids doen het weer. Hopelijk blijft het zo 😊

Bekijk origineel

8 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13751 reacties
  • 1 april 2025

Hoi ​@Sjakie70, welkom op onze Community!

Die horen uiteraard gewoon te werken. Zou je een aantal stappen voor mij willen uitvoeren? Hopelijk zit er een passnede oplossing tussen! Kan je wel via het menu bij de TV-gids komen of dat ook niet? Kan je de afstandsbediening eens opnieuw koppelen? Dit doe je zo:

Afstandsbediening ontkoppelen & koppelen

• Wil je de afstandsbediening ontkoppelen van de Mediabox? Druk dan tegelijk op [OK] en [Volume omlaag] en houd de knoppen minimaal 3 seconden ingedrukt.
  • Wil je de afstandsbediening weer koppelen? Druk dan tegelijk op [OK] en [Thuis] en houd de knoppen minimaal 3 seconden ingedrukt.

Als dit niet werkt, zou je de batterijen willen vervangen voor 2 nieuwe? Als dat ook niet werkt zou je de Mediabox dan willen voorzien van een factory reset door het knopje achterop 30 seconden in te drukken met een tandenstoker? Hopelijk werkt de afstandsbediening dan weer zoals het moet! Kan je mij dat nog laten weten? Alvast bedankt.

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 1 april 2025

Hoi Tommie 

Alles geprobeerd en het werkt nog niet. 
reset geprobeerd maar dan gaan al de apps en het gedownloade gegevens verloren zag ik dus geannuleerd. Ook geeft hij aan dat ik geen internet verbinding heb maar kan gewoon tv kijken 🤔

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 1 april 2025

Ook merk ik nu dat ik geen programma’s meer kan opnemen omdat ik geen internet heb zegt hij maar ik heb gewoon wifi en internet. Lichtjes branden allemaal groen 🤔. Ook de tv gids op mijn telefoon geeft geen programma’s meer aan maar wel dagen terug en vooruit 🫣 En vanaf 9 uur savonds helemaal geen tv meer 😔 Wat gaat er fout😖 Nu alleen Nederland 1,2 en 3. Voor de rest doet geen andere zender het 

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • 13751 reacties
  • 2 april 2025

Dank voor de terugkoppeling ​@Sjakie70, dus als je de gids opent via het menu dan geeft hij aan dat je geen internet verbinding hebt?

Er zijn op dit moment inderdaad wat foutjes met opnames op Nederland 1, 2 en 3. Dit is bekend en wordt hard aan gewerkt! 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 2 april 2025

Afstandsbediening doet ook raar. Bepaalde knoppen doen het an andere weer niet. Pijltje naar links op de Afstandsbediening kan ik het menu zien en daar staat dat ik geen internet heb 

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • 13751 reacties
  • 3 april 2025

Hey ​@Sjakie70, de Geen internet melding die je ziet in het menu en Tv Gids is bij ons bekend. Ons TV-team is op dit moment bezig om dit zo spoedig mogelijk op te lossen. Mijn excuses voor het ongemak! 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • Antwoord
  • 6 april 2025

Hoi medewerkers 

Mijn home knop menu en tv gids doen het weer. Hopelijk blijft het zo 😊

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • 13751 reacties
  • 7 april 2025

Superfijn om te horen ​@Sjakie70

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen