Skip to main content

Hallo beste allen, 

Gisteren is de modem ( wit kastje) van de meterkast naar de woonkamer geplaatst, vanwegen huistelefoon. Overigens door de monteur, 1e Monteur dumpte in de meterkast zonder aansluiting huistelefoon. Maar opgelost 

Tv deed het dus bij aanzetten dus ik blij.

Vandaag bleek bij aanzetten tv dat ik alleen favoriete zenders kan instellen en geen tv gids krijg.

Als ik op bijgevoegde foto op tv of alle aanvinkt en uit menu gaat dan krijg ik de volledige tv gids in beeld en kan ik in volgorde met kanaalknop omhoog omlaag naar zenders.

Op het moment dat ik tv gids weer openlijk dan is alles weer weg en staat favorieten weer aangevinkt!

Menu doet niks en ik moet eerst favorieten selecteren maar een gewone tv gids krijg ik ineens niet meer, dit alles nadat de modem naar woonkamer ging.

Vandaag al 2 keer gebeld en ze komen er niet uit. Het kleine zwarte kastje voor tv signaal ook al meerdere keren afgekoppeld zoals gevraagd maar geen tv gids. Help help alstublieft 

 

Hoi @Helma66, welkom op onze Community!

Dat is inderdaad wel bijzonder. Heb je de TV Box al een harde factory reset gegeven? Als dat niet werkt dan stuur ik je het liefst onze nieuwe Mediabox op. Zou je de reset nog een keer willen proberen en dan aan mij laten weten of het gewerkt heeft of niet? Anders stuur ik je heel graag de nieuwe Mediabox op. Alvast bedankt.

 

Amino Aria Factory Reset
Deze TV Box is ongeveer 10 centimeter breed en heeft een blauw lampje aan de voorkant als deze aanstaat. Als je met een paperclip (of haarspeld, tandenstoker, naald, cocktailprikker of oorbel) het reset knopje aan de achterkant voor tien seconden indrukt, start de TV Box opnieuw op. Je voelt duidelijk dat je een knopje indrukt. De reset duurt ongeveer drie minuten.  

 

Hier lees je alles over onze nieuwe Mediabox:

 

 


Hoi @Helma66, welkom op onze Community!

Dat is inderdaad wel bijzonder. Heb je de TV Box al een harde factory reset gegeven? Als dat niet werkt dan stuur ik je het liefst onze nieuwe Mediabox op. Zou je de reset nog een keer willen proberen en dan aan mij laten weten of het gewerkt heeft of niet? Anders stuur ik je heel graag de nieuwe Mediabox op. Alvast bedankt.

 

Amino Aria Factory Reset
Deze TV Box is ongeveer 10 centimeter breed en heeft een blauw lampje aan de voorkant als deze aanstaat. Als je met een paperclip (of haarspeld, tandenstoker, naald, cocktailprikker of oorbel) het reset knopje aan de achterkant voor tien seconden indrukt, start de TV Box opnieuw op. Je voelt duidelijk dat je een knopje indrukt. De reset duurt ongeveer drie minuten.  

 

Hier lees je alles over onze nieuwe Mediabox:

 

 

 

Beste Tommie,

Ik heb de reset gedaan en tv gids vd afstandsbediening gebruikt en weer leeg.

​​​​Ik heb hierna nog beetje lopen hannesen en via menu favorieten uitgezet.

En nu doet de afstandsbediening het alsede de knop tv gids--> alles staat er weer in👍

Bedankt voor de hulp in ieder geval. 

Grtjs Helma 


Reageer