Beantwoord

TV Gids

  • 20 January 2022
  • 9 reacties
  • 94 Bekeken

Reputatie 1

Mijn TV Gids doet het sinds een paar uur alweer niet, en ik hoop dat het gauw kan worden verholpen.

icon

Beste antwoord door Lisa 21 January 2022, 09:26

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

9 reacties

Reputatie 7

Hi @Samui1950, heel goed dat je dit weer aankaart! Ik wil gelijk weer een verzoek inschieten bij de technische dienst om dit zo snel mogelijk weer terug te toveren. IK zie dat jij al een powerflip hebt uitgevoerd, super. Graag check ik ook bij je of jij de TV Box al een factory reset hebt gegeven? Dit doe je als volgt:

Als je met een paperclip (of haarspeld, tandenstoker, naald, cocktailprikker of oorbel) het reset knopje aan de achterkant voor tien seconden indrukt, start de TV Box opnieuw op. Je voelt duidelijk dat je een knopje indrukt. De reset duurt ongeveer drie minuten. 

Mocht jij deze stap ook al hebben geprobeerd, dan schiet ik graag het verzoek voor je in! Laat je dit aan mij weten? 💪

Reputatie 1

Hoi Lisa, Al deze stappen heb ik al gedaan, zonder resultaat. Het is een poos goed gegaan, maar gisteren ineens kreeg ik zwart beeld, en daarna was de Tv Gids weer weg, en ook mijn favoriete zenders. IK hoop dat jullie technische dienst dit snel weer goed kan maken. :thinking:

Reputatie 7

Super dat je dit zo snel aangeeft en fijn dat je zelf eerst alle stappen weer hebt doorgenomen @Samui1950! Ik heb gelijk een nieuw verzoek ingeschoten en heb uitgevraagd of de oorzaak van dit probleem ook aan het licht kan komen. Zo weten we hopelijk hoe ervoor gezorgd kan worden dat dit structureel wordt opgelost. Hopelijk kan ik je over enkele dagen de oplossing en de oorzaak mededelen! 🤞

Reputatie 1

Het duurt dus eerst wel weer een paar dagen voordat ik weer gebruik kan maken van de Tv  Gids, en ook weer de favoriete zenders kan rangschikken.

Reputatie 7

Hi @Samui1950, de technische dienst doet er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen! Omdat het weekend ertussen zit, verwacht ik pas na het weekend een oplossing. Sorry hiervoor! Zou je wellicht kunnen proberen om de favorieten uit te schakelen? Dit heeft er de vorige keer ook voor gezorgd dat de gids weer te zien was. 

Reputatie 1

Favoriete zenders kan ik niet uitschakelen en werkt niet meer, en er staat ook geen zenders meer in mijn favoriete zenders.Kunnen jullie ook checken of deze TV Box wel goed is, want met die andere TV Box had ik deze problemen met de TV Gids nooit. 

Reputatie 7

Merci voor het snelle checken @Samui1950! Ik had gehoopt dat dit het probleem zou tackelen, maar dan is het voor nu toch afwachten op de technische dienst. Yes, ik voeg gelijk een notitie aan het onderzoek toe met deze vraag. Ik ga dagelijks voor je checken of ik al een update met je kan delen! 

Reputatie 1

Hoi Lisa, Alles werkt ineens weer, en de TV Gids is weer terug en favorieten werkt ook weer. Ik heb paar keer een herstart van de tv box gedaan, en ineens is alles terug.   

Ik hoop dat alles nu langer werkt. 

Ik wens jou een Prettige Weekend toe:wink:

Reputatie 7

Hi @Samui1950, wat een top nieuws nog zo aan het begin van het weekend! Merci voor het doorgeven, ik heb dit gelijk laten weten aan de technische dienst. Ik hoop ook enorm dat dit de laatste keer was dat dit gebeurde. Mocht ik je toch nog ergens mee kunnen helpen, dan zit ik hier voor je klaar. Dankjewel, maak er zelf ook een top weekend van! 🎈