Mijn TV Gids doet het sinds een paar uur alweer niet, en ik hoop dat het gauw kan worden verholpen.
Hi
Als je met een paperclip (of haarspeld, tandenstoker, naald, cocktailprikker of oorbel) het reset knopje aan de achterkant voor tien seconden indrukt, start de TV Box opnieuw op. Je voelt duidelijk dat je een knopje indrukt. De reset duurt ongeveer drie minuten.Â
Mocht jij deze stap ook al hebben geprobeerd, dan schiet ik graag het verzoek voor je in! Laat je dit aan mij weten?
Hoi Lisa, Al deze stappen heb ik al gedaan, zonder resultaat. Het is een poos goed gegaan, maar gisteren ineens kreeg ik zwart beeld, en daarna was de Tv Gids weer weg, en ook mijn favoriete zenders. IK hoop dat jullie technische dienst dit snel weer goed kan maken.Â
Super dat je dit zo snel aangeeft en fijn dat je zelf eerst alle stappen weer hebt doorgenomen
Het duurt dus eerst wel weer een paar dagen voordat ik weer gebruik kan maken van de Tv Gids, en ook weer de favoriete zenders kan rangschikken.
Hi
Favoriete zenders kan ik niet uitschakelen en werkt niet meer, en er staat ook geen zenders meer in mijn favoriete zenders.Kunnen jullie ook checken of deze TV Box wel goed is, want met die andere TV Box had ik deze problemen met de TV Gids nooit.Â
Merci voor het snelle checken
Hoi Lisa, Alles werkt ineens weer, en de TV Gids is weer terug en favorieten werkt ook weer. Ik heb paar keer een herstart van de tv box gedaan, en ineens is alles terug. Â
Ik hoop dat alles nu langer werkt.Â
Ik wens jou een Prettige Weekend toe
Hi
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.