Hoi,
Als ik in mijn odido app kijk zie ik wel mijn klantnummer staan maar geen pincode.
Ook kan ik niet meer inloggen in de odido TV app.
Hoe kan dit? Ik ben gewoon klant bij jullie.
Hoor het graag.
Mvgr.
Hoi,
Als ik in mijn odido app kijk zie ik wel mijn klantnummer staan maar geen pincode.
Ook kan ik niet meer inloggen in de odido TV app.
Hoe kan dit? Ik ben gewoon klant bij jullie.
Hoor het graag.
Mvgr.
Goedemorgen
Veel succes en kijkplezier toegewenst!
Hoi,
Bedankt voor je berichtje.
Ik weet wat mijn pincode is. Alleen is deze niet zichtbaar in de app.
Ook als ik inlog met de verstrekte codes krijg ik de melding dat de combinatie onjuist is.
Er is iets anders aan de hand, lijkt er op dat mijn account is uitgezet terwijl ik netjes betaal.
Ik hoor het graag.
Mvgr
Hi
Wat is dit voor een reactie?!! ERG Onprofessioneel.
Dus omdat ik over 2 weken overstap kan ik nu al niet meer inloggen? Wens je me succes en moet ik het maar uitzoeken?
Ik ben nog gewoon een betalende klant en heb recht op de geleverde diensten tot de 8e
Bij deze schaal ik deze vraag op als een formele klacht. #klacht
Helaas is mijn officiële klacht door
De post die ik eerder had geopend zijn hulpvragen over de geleverde diensten.
Vervolgens wordt ik niet geholpen en heb ik een klacht over de dienstverlening.
Dat zijn echt 2 heel verschillende zaken.
Ik verwacht een antwoord, ik ben toch gewoon klant bij jullie, waarom wordt ik zo behandeld?
Ik denk dat
Maar mijn abonnement is nog niet opgezegd. Ik heb aangegeven dat ik per 08-03 wil opzeggen. Tot die tijd wens ik gebruik te maken van alle diensten.
Ik herhaal: ik weet wat mijn pincode is. Ik kan alleen niet meer inloggen.
Graag een reactie
Hoi
Hoi, bedankt voor je hulp.
Nee dat inloggen lukt niet.
Wat er volgens mij ( er zitten veel aannames in mijn betoog, daar ben ik me van bewust) aan de hand is is het volgende:
Ik stap op 08-03 over naar een andere provider. Odido heeft mijn account veel te vroeg geblokkeerd. (Ik heb ook al een week geen internet meer en heb vorige week meer dan 3 uur heen en weer gebeld tussen jullie en mijn nieuwe provider) jullie wijzen naar elkaar, maar onder aan de streep neem ik een dienst af van Odido en moeten jullie mij service verlenen en mij gewoon helpen. Ik ben nog steeds jullie klant.
Jullie durven deze blunder niet toe te geven en draaien op alle toonaarden om de waarheid heen. Erg zwak! Zeg gewoon, we hebben het verprutst, we zorgen voor een data SIM met onbeperkt dat en deze kan je straks ophalen bij de dichtstbijzijnde Odido winkel. Maar omdat ik binnenkort toch weg ben steekt Odido geen energie meer in mij...en zegt..." je wordt gecompenseerd " en daar is de kous mee af. Schandalig.
Ik heb mij vandaag over jou zaak ontfermt en de situatie tot op de bodem uitgezocht samen met mijn collega’s van de technische dienst. Echter blijkt toch echt dat jouw nieuwe provider en de netwerkbeheerder, KPN NetwerkNL, de lijn op 19-02-2024 heeft overgenomen. Het is dan ook de verantwoordelijkheid van de nieuwe provider om te zorgen dat de verbinding werkt. Ik kan dit niet meer terugdraaien.
Ik adviseer je om contact op te nemen met KPN en te vragen naar de status van de oplevering. Laat je het mij weten als ik nog iets voor je kan doen? Ik sta klaar om verder te helpen!
Hoi,
Bedankt voor het uitzoeken.
Ik leg me er bij neer, het is wat het is.
Mvgr
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.