TV geen pincode meer bekend

  • 24 February 2024
  • 12 reacties
  • 93 Bekeken

Reputatie 3

Hoi,

 

Als ik in mijn odido app kijk zie ik wel mijn klantnummer staan maar geen pincode.

Ook kan ik niet meer inloggen in de odido TV app.

Hoe kan dit? Ik ben gewoon klant bij jullie.

Hoor het graag.

Mvgr.

Jason van Odido 2 maanden geleden

Goedemorgen @M. Sommers, de TV-pincode en het TV-klantnummer staan op de Dashboard-pagina van jouw Internet + TV abonnement. Mocht het om wat voor reden dan ook, ook daar niet zichtbaar zijn, dan stuur ik je nu per privébericht uit voorzorg beide gegevens toe.

Veel succes en kijkplezier toegewenst! 📺

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @M. Sommers, de TV-pincode en het TV-klantnummer staan op de Dashboard-pagina van jouw Internet + TV abonnement. Mocht het om wat voor reden dan ook, ook daar niet zichtbaar zijn, dan stuur ik je nu per privébericht uit voorzorg beide gegevens toe.

Veel succes en kijkplezier toegewenst! 📺

Reputatie 3

Hoi,

Bedankt voor je berichtje.

Ik weet wat mijn pincode is. Alleen is deze niet zichtbaar in de app.

Ook als ik inlog met de verstrekte codes krijg ik de melding dat de combinatie onjuist is.

Er is iets anders aan de hand, lijkt er op dat mijn account is uitgezet terwijl ik netjes betaal.

Ik hoor het graag.

Mvgr

Reputatie 7
Badge +9

Hi @M. Sommers, dit komt omdat je een overstap hebt aangevraagd en ons op 08-03 gaat verlaten. Daarom is het niet meer zichtbaar in de app. Ik wens je alvast veel succes bij je nieuwe provider. 

Reputatie 3

@Tommie van Odido 

Wat is dit voor een reactie?!! ERG Onprofessioneel.

Dus omdat ik over 2 weken overstap kan ik nu al niet meer inloggen? Wens je me succes en moet ik het maar uitzoeken?

 

Ik ben nog gewoon een betalende klant en heb recht op de geleverde diensten tot de 8e

 

Bij deze schaal ik deze vraag op als een formele klacht. #klacht

 

 

Reputatie 3

Helaas is mijn officiële klacht door @Odido niet in behandeling genomen. Dit omdat ik een 2e post had geopend met hetzelfde onderwerp. Dat begrijp ik niet.

De post die ik eerder had geopend zijn hulpvragen over de geleverde diensten.

Vervolgens wordt ik niet geholpen en heb ik een klacht over de dienstverlening.

Dat zijn echt 2 heel verschillende zaken.

 

Ik verwacht een antwoord, ik ben toch gewoon klant bij jullie, waarom wordt ik zo behandeld?

Reputatie 6
Badge +2

Ik denk dat @Tommie van Odido probeerde uit te leggen, dat sommige gegevens niet langer zichtbaar zijn in jouw Mijn Odido omgeving wanneer het abonnement is opgezegd. 

@M. Sommers Ik ben direct voor je gaan kijken of ik de TV pincode nog kan achterhalen, ik heb je deze via een privébericht gestuurd. 

 

Reputatie 3

Maar mijn abonnement is nog niet opgezegd. Ik heb aangegeven dat ik per 08-03 wil opzeggen. Tot die tijd wens ik gebruik te maken van alle diensten.

 

Ik herhaal: ik weet wat mijn pincode is. Ik kan alleen niet meer inloggen.

Reputatie 3

Graag een reactie @Teresa van Odido @Tommie van Odido 

 

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @M. Sommers, ik sta voor je klaar en help je super graag verder! Lukt het je wel om in te loggen op andere apparaten? Groetjes, Ishana

Reputatie 3

Hoi, bedankt voor je hulp.

Nee dat inloggen lukt niet.

Wat er volgens mij ( er zitten veel aannames in mijn betoog, daar ben ik me van bewust) aan de hand is is het volgende:

Ik stap op 08-03 over naar een andere provider. Odido heeft mijn account veel te vroeg geblokkeerd. (Ik heb ook al een week geen internet meer en heb vorige week meer dan 3 uur heen en weer gebeld tussen jullie en mijn nieuwe provider) jullie wijzen naar elkaar, maar onder aan de streep neem ik een dienst af van Odido en moeten jullie mij service verlenen en mij gewoon helpen. Ik ben nog steeds jullie klant.

Jullie durven deze blunder niet toe te geven en draaien op alle toonaarden om de waarheid heen. Erg zwak! Zeg gewoon, we hebben het verprutst, we zorgen voor een data SIM met onbeperkt dat en deze kan je straks ophalen bij de dichtstbijzijnde Odido winkel. Maar omdat ik binnenkort toch weg ben steekt Odido geen energie meer in mij...en zegt..." je wordt gecompenseerd " en daar is de kous mee af. Schandalig.

Reputatie 6
Badge +2

@M. Sommers Dank je wel voor je duidelijke terugkoppeling! 

Ik heb mij vandaag over jou zaak ontfermt en de situatie tot op de bodem uitgezocht samen met mijn collega’s van de technische dienst. Echter blijkt toch echt dat jouw nieuwe provider en de netwerkbeheerder, KPN NetwerkNL,  de lijn op 19-02-2024 heeft overgenomen. Het is dan ook de verantwoordelijkheid van de nieuwe provider om te zorgen dat de verbinding werkt. Ik kan dit niet meer terugdraaien. 

Ik adviseer je om contact op te nemen met KPN en te vragen naar de status van de oplevering. Laat je het mij weten als ik nog iets voor je kan doen? Ik sta klaar om verder te helpen! 

Reputatie 3

Hoi,

Bedankt voor het uitzoeken.

Ik leg me er bij neer, het is wat het is.

Mvgr

Reageer