Skip to main content
Beantwoord

TV geen beeld alleen witte streep

  • 14 oktober 2018
  • 9 reacties
  • 914 Bekeken

Omdat ik weer eens niet in het menu van programma gemist kon heb ik de aan/uit knop lang ingedrukt. Normaal werkt dit en lukt het daarna wel. Echter na het weer aan gaan van de tv geeft het beeld alleen een witte streep weer. Heb de stroom er ook al enige tijd afgehaald maar dit heeft hetzelfde effect.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen want het is zondagavond en ik wil graag TV kijken.

Beste antwoord door Kaassausje

Hoi iedereen.

Het probleem is bekend, T-Mobile werkt eraan. In het algemene topic over de storing wordt je op de hoogte gehouden.

Aangezien er een algemeen topic is, gaat dit topic op slot.
Bekijk origineel
This topic has been closed for comments

9 reacties

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 14 oktober 2018
Ik heb precies hetzelfde, de vraag is of het een storing is of dat de box stuk is.

zwaantje2207
  • Doet lekker mee
  • 3 reacties
  • 14 oktober 2018
Hier hetzelfde verhaal. Witte streep. Geen tv.
Tmobile is niet te bereiken op zondag, hoe dan??

  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 14 oktober 2018
https://allestoringen.nl/storing/t-mobile

Na jullie reacties even gaan zoeken. Wij zijn duidelijk niet alleen!

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 14 oktober 2018
Op Allestoringen.nl zie je heel veel vergelijkbare meldingen. Lijkt op een storing bij T-mobile. Helaas zijn die nu niet bereikbaar

VRM
  • Doet lekker mee
  • 9 reacties
  • 14 oktober 2018
Idem dito Hier ook alleen een witte streep na het vastlopen van de box.

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7973 reacties
  • 14 oktober 2018
Hallo allemaal op Twitter kan je lezen dat Tmobile op de hoogte is. Ze zijn er mee bezig.

  • is een Master Poster
  • 22 reacties
  • 14 oktober 2018
Gouda idem dito

En ik maar denken dat ik verkeerde knopjes op de remote had geraakt :)

Iedereen ook dat je de tv box niet met de afstandsbediening kunt uitzetten?

Kaassausje
  • 1722 reacties
  • Antwoord
  • 14 oktober 2018
Hoi iedereen.

Het probleem is bekend, T-Mobile werkt eraan. In het algemene topic over de storing wordt je op de hoogte gehouden.

Aangezien er een algemeen topic is, gaat dit topic op slot.

  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 14 oktober 2018
klopt! Hij reageert niet meer op de afstandsbediening

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen