Hoi @John70, ik wil natuurlijk dat je zonder zorgen tv kunt kijken.
Ik help je daarom graag verder. Bedankt voor het aanvullen van je gegevens, hierdoor heb ik je abonnement er direct bij kunnen pakken. Nu zie ik dat je een Mediabox thuis hebt en gebruik maakt van onze Smart Tv app. Kun je aangeven waar je dit op ervaart?
Daarnaast heb ik een blik geworpen op je verbinding en zie ik dat de 5 GHz band volledig is uitgeschakeld waardoor je een trage wifi ervaring kunt hebben, dit kan ook voor de problemen zorgen met de tv. Ik adviseer je dan ook om de 5 GHz band weer in te schakelen. Ook zie ik dat je een eigen router hebt aangesloten op poort 1, waarom is deze op de zyxel aangesloten en staat deze in acces point modus? Zo niet, dan heb je een dubbele NAT en hierdoor kunnen er ook verbindingsproblemen ontstaan. Zou je voor mij ook een volledige powerflip willen uitvoeren? Ik zie dat het apparatuur al heel lang aan staat, dit zorgt voor een opfrisser en kan ook de problemen verhelpen! Laat je mij weten of dit het heeft opgelost? Alvast bedankt.
Powerflip
- Haal de stekker van het modem, tv, Mediabox en Media Converter/ONT uit het stopcontact.
- Wacht minimaal 10 seconden
- Sluit eerst je Media converter/ONT weer aan en laat die 30 seconden opstarten. Sluit daarna pas het modem weer aan op de stroom.
- Doe de stekker terug in het stopcontact van het modem, tv en Mediabox en laat alles volledig opstarten
- Controleer of de verbinding stabiel is.