Skip to main content

Beste lezers,

 

Ik ben afgelopen donderdag overgestapt van Ziggo naar T-Mobile thuis. Bij Ziggo had ik standaard de YouTube app op mijn tv (Loewe).

 

Nu mijn vraag, weet iemand hoe ik nu bij T-Mobile de YouTube app op mij tv krijg ??.

De T-mobile kastjes ondersteunen geen apps. Voor Youtube moet u dus ofwel via de App Store van de TV zelf YouTube downloaden (indien het een smart TV betreft). Andere optie is om een Chromecast of Apple TV aan te schaffen.

 


Hoi @Regt 

Ala je geen smart tv hebt is de tip van @Bryan88 een goed idee. De Chromecast is toevallig deze week in de aanbieding. Dan kun je naast youtube ook andere stremming diensten bekijken.


Hallo Eric,

Ik heb een smart tv, een Loewe Bild 343.

Tot afgelopen donderdag had ik Ziggo en met een klik zat ik op YouTube en nu krijg ik YouTube niet gevonden, sorry. 


Hallo @Regt 

Kan je hem niet opnieuw downloaden uit de store? Anders kan je hem misschien voorzien van een reset en alles opnieuw instellen/installeren.


Hoi @Regt 

Weet je zeker dat deze Loewe een smart tv is? Ik kan bij de specificaties daar niets over vinden?

 


Hoi @Regt 

Weet je zeker dat deze Loewe een smart tv is? Ik kan bij de specificaties daar niets over vinden?

 

 


Hallo Eric,

ik begin nu ook te twijfelen. Echter tot donderdag voor de overstap van Ziggo naar T-Mobile had ik YouTube op mijn TV en nu niet meer.

Zou het dan bij Ziggo wel in het kastje hebben gezeten en vandaar door zijn gestuurd van het kastje naar onze tv.


Ja, dat klinkt heel aannemelijk. Heb je jouw tv met wifi of een ethernet kabel aangesloten? Dat is minimaal nodig om een smart tv te kunnen gebruiken. Maar het alternatief met de Chromecast is echt heel bruikbaar. Dit werkt gewoon via wifi en HdMI.


Hallo Eric,

 

Komt goed of een nieuwe tv waar wel YouTube op zit of op kan of een Chromecast zoals u zij.

vanmiddag even de familie ICT er raadplegen en vragen of hij alles wil en kan maken.

 

Eric en Weqqas, nogmaals bedankt voor jullie meedenken.


@Regt

Wellicht kan je iets aanschaffen dat ook nog eens geschikt is voor de T-Mobile TV app zodat je ook decoderloos tv kan kijken 😁

Zie dit topic voor meer informatie


Reageer