Glasvezel klant hier. Ik sinds dag 1 dat ik klant ben gebruik van eigen Unifi hardware en heb nooit problemen gehad. Tot een kleine anderhalve week geleden.
Sinds de stroomstoring in Flevoland, waar bij ons voor korte tijd de stroom eraf geweest is, werkt de TV decoder bij ons niet meer normaal. Het opstarten, opzetten van de netwerkverbinding en alles lijkt prima te werken, behalve dat het beeld zwart is en er geen geluid is. Ook staat er kort een foutmelding rechtsbovenin, maar die is generiek en geeft verder geen details. De TV gids werkt gewoon, we kunnen programma’s opnieuw starten en hebben dan wel beeld/geluid, maar zodra de live-uitzending erbij gepakt wordt is er geen connectie.
Nu zaten wij voorheen op het oude TV platform, waardoor ik dus altijd gebruik heb moeten maken van vlan640 voor TV. Zou het kunnen zijn dat T-Mobile ons eindelijk omgezet heeft, maar dat de hardware die wij gebruiken hiervoor niet geschikt is? Zodra ik het profiel van de netwerkpoort waarop de Entone decoder is aangesloten zit aanpas naar regulier LAN, dan krijgt ‘ie niet eens een netwerkverbinding actief en blijft ‘ie hangen bij het opstarten.