Beantwoord
TV Decoder langzaam bij zappen
Hallo,
Ik heb al wat ouder topics gelezen hierover, maar ik ben erg tevreden met T-Mobile, maar die zenders overschakelen!! Wat gaat dat langzaam zeg, echt gewoon hinderlijk.
Kan dat per Box verschillen? Ik heb het nu net een jaar en de meest simpele box, geen opnemen etc.
Groetjes!
Ik heb al wat ouder topics gelezen hierover, maar ik ben erg tevreden met T-Mobile, maar die zenders overschakelen!! Wat gaat dat langzaam zeg, echt gewoon hinderlijk.
Kan dat per Box verschillen? Ik heb het nu net een jaar en de meest simpele box, geen opnemen etc.
Groetjes!
Beste antwoord door Brian
@Jopiejo De vertraging heeft inderdaad deels te maken met de hardware. Hoe meer functionaliteit hoe lastiger het wordt voor de TV-Box om het allemaal bij te houden. Vandaar ook dat wij de Aria 610 in gebruik hebben genomen omdat deze inderdaad sneller is dan de Entone 510.
@stefan.1997 Een eigen TV-Box raden we sterk af. Zoals BeMu terecht opmerkt gebruiken wij custom firmware en de TV-Box die je van ons ontvangt is gekoppeld aan jouw adres. Er is dus geen enkele garantie dat een zelf aangeschafte TV-Box werkt en wij bieden hier geen ondersteuning op. Daarnaast is de beveiliging op onze custom firmware hoger dan wat er standaard geleverd wordt, het gebruik van een eigen TV-Box is dus op eigen risico en we adviseren ĂĄltijd om de door ons geleverde hardware te gebruiken.
Bekijk origineel@stefan.1997 Een eigen TV-Box raden we sterk af. Zoals BeMu terecht opmerkt gebruiken wij custom firmware en de TV-Box die je van ons ontvangt is gekoppeld aan jouw adres. Er is dus geen enkele garantie dat een zelf aangeschafte TV-Box werkt en wij bieden hier geen ondersteuning op. Daarnaast is de beveiliging op onze custom firmware hoger dan wat er standaard geleverd wordt, het gebruik van een eigen TV-Box is dus op eigen risico en we adviseren ĂĄltijd om de door ons geleverde hardware te gebruiken.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.