Skip to main content

Ik heb nu 2x de amino tv box. Kan ik deze omwisselen voor de nieuwe android variant? Dit wil ik met name vanwege de BT afstandsbediening. Tv kastjes wil ik graag uit het zicht stoppen wat nu onhandig gaat. 
 

ik kan in de app wel 2 nieuwe bestellen maar de huidige niet vervangen. 
hoor graag of dit mogelijk is en zo ja hoe. 

Hoi @Kknaack, geen zorgen! Ik heb het meteen in orde gemaakt. De nieuwe Mediaboxen komen zo snel mogelijk jouw kant op. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je hele fijne feestdagen toe! 🎄 Groetjes, Ishana


Hoi @Kknaack, geen zorgen! Ik heb het meteen in orde gemaakt. De nieuwe Mediaboxen komen zo snel mogelijk jouw kant op. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je hele fijne feestdagen toe! 🎄 Groetjes, Ishana

Fantastisch! Niet alleen op zondag maar ook nog eens op “kerst avond”. Dankjewel. Ook fijne feestdagen en een goed 2024. 


Hoi @Kknaack, geen zorgen! Ik heb het meteen in orde gemaakt. De nieuwe Mediaboxen komen zo snel mogelijk jouw kant op. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je hele fijne feestdagen toe! 🎄 Groetjes, Ishana

@Ishana van Odido Krijg ik hier nog track en trace gegevens van? Met welke vervoerder komen ze? 


Hoi @Kknaack, logische vraag, ik helder het graag voor je op! Je krijgt hier absoluut nog een Track & Trace code van via de vervoerder DHL. Door de kerstdrukte heeft onze distributiepartner een hele kluif te verwerken waardoor jouw pakket nog niet uitgezonden is. Zij draaien momenteel overuren en doen hun uiterste best om de Mediaboxen zo snel mogelijk jouw kant op de sturen.

Wij doen er alles aan om je flitsend en hypermodern 2024 in te lanceren, bedankt ik wens jou ook alvast een prachtig 2024 toe! 😃


Reageer