Skip to main content

Sinds vandaag zijn we aangesloten op het glasvezel van Odido. Ook hebben we 2 tv boxen geleverd gekregen. Aansluiten ging heel professioneel en alles werkt. Top gewoon.

Sinds jaar en dag zaten we bij Ziggo. Daar hadden we de mini next en deze werken ook als de box achter een  kastje staat. Nu moeten we dus het deurtje open zetten/laten om de tv op een andere zender te zetten.

Nu lees ik dat er ook boven zijn die hiervoor wel geschikt zijn. Is het mogelijk om de boxen om te ruilen?

 

Hoi @Har67, welkom op de Community en bij Odido! 🙋‍♂️

In principe werken onze TV Boxen op basis van infraroodsignaal en daar is een ononderbroken verbinding naar de box vanaf de afstandsbediening voor nodig. Je zou er natuurlijk ook voor kunnen kiezen om zonder TV Box te kijken, dan maak je gebruik van de Odido Online TV app op jouw smart-tv. Is dat een optie? 😄


Beste Jason, helaas is de app geen oplossing. Nu staat heel de dag de deurkast open. Dat is bij Ziggo nooit nodig geweest 

 

Ik weet dat jullie ook andere tv boxen hebben. Kan ik deze omruilen. 

 


Excuses ik snapte jouw vraag nog niet helemaal, maar realiseer me nu dat je refereert aan onze nieuwste Mediabox! Deze biedt de optie om via Bluetooth te connecten met de afstandsbediening dus infrarood is helemaal niet nodig, bovendien betekent dit dat deze uit het zicht geplaatst kan worden. 

Nieuw bij Odido TV: Mediabox | Odido community


@Har67 Ik ruil beide Aria's om voor de nieuwste Mediabox. Je ontvangt deze binnen enkele werkdagen. Zodra het pakketje onze distributie verlaat en aangeboden wordt bij de bezorgpartner, ontvang jij een e-mail met de track&trace-code. Zo kun je 24/7 de bezorgstatus in de gaten houden en weten wanneer de bezorger de boxen komt afleveren. Alvast veel kijkplezier toegewenst! 😄📺


@Har67 Ik ruil beide Aria's om voor de nieuwste Mediabox. Je ontvangt deze binnen enkele werkdagen. Zodra het pakketje onze distributie verlaat en aangeboden wordt bij de bezorgpartner, ontvang jij een e-mail met de track&trace-code. Zo kun je 24/7 de bezorgstatus in de gaten houden en weten wanneer de bezorger de boxen komt afleveren. Alvast veel kijkplezier toegewenst! 😄📺

 

Jason, bedankt voor het regelen. 


Nog ff een complimentje. Boxen zijn al binnen en werken geweldig. Wat verademing deze mediabox. Goed spul 


Reageer