Eergisteren programma opgenomen. Wilde vandaag weer iets opnemen. Kreeg bericht 'Opname is mislukt'. Probeerde de vorige opname terug te zien, lukte niet. Recorder gereset (stroom af, 30 sec wachten), daarna weer opstarten. Kon weer opnemen, maar het programma dat ik eergisteren opgenomen had, kon ik niet meer vinden. Vraag is: hoe kan ik deze terugvinden ?
Bladzijde 2 / 2
Dus een nieuwe scartkabel met nieuwe tv-box
Dag Brian, nog even antwoord op jouw vraag: Ik had zowel de tv-box, alsmede verloopkabel (mini-din - scart), de convector genaamd, teruggestuurd. Ik weet niet of er daarvan een pinnetje in de tv-box is blijven zitten (kan het niet zo goed zien, ogen zijn wat achteruit gegaan). Hopelijk heb je een nieuwe tv-box en scart-mini din verloopkabel gestuurd. Mocht dit ook niet werken, dan stuur ik dit ook weer retour. Weet alleen niet wanneer.
Hi johannesv, de scart convertor komt ook jouw kant op! 🙂
Goedenavond Brian
In dank de zending ontvangen, inclusief kabel.
TV-box en kabel werken goed.
De HD-recorder heb ik hedenavond in bijbehorende doos afgegeven aan het PostNL-servicepunt.
Verzend/afgiftebevesting zojuist via e-mail gestuurd.
Prima afsluiting en oplossing van het probleem, waarvoor chapeau !.
Nu kan het 'Opnemenpakket" dus verwijderd worden uit mijn abonnement.
Vriendelijke groet, ook aan de collega's en goed weekend,
Johannes
In dank de zending ontvangen, inclusief kabel.
TV-box en kabel werken goed.
De HD-recorder heb ik hedenavond in bijbehorende doos afgegeven aan het PostNL-servicepunt.
Verzend/afgiftebevesting zojuist via e-mail gestuurd.
Prima afsluiting en oplossing van het probleem, waarvoor chapeau !.
Nu kan het 'Opnemenpakket" dus verwijderd worden uit mijn abonnement.
Vriendelijke groet, ook aan de collega's en goed weekend,
Johannes
Goedenavond johannesv,
Hartelijk dank voor je terugkoppeling. Wat fijn om te lezen dat de TV Box en kabel in goede orde zijn ontvangen en werken! Het opnamepakket wordt verwijderd uit je abonnement. Bedankt voor alle genomen moeite en je geduld. Ik wens je nog een heel prettig weekend toe!
Groetjes,
Lisa
Hartelijk dank voor je terugkoppeling. Wat fijn om te lezen dat de TV Box en kabel in goede orde zijn ontvangen en werken! Het opnamepakket wordt verwijderd uit je abonnement. Bedankt voor alle genomen moeite en je geduld. Ik wens je nog een heel prettig weekend toe!
Groetjes,
Lisa
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.