tv box wil niet starten vanaf afstand bediening

  • 19 May 2024
  • 7 reacties
  • 44 Bekeken

Als ik de tv aanzet via de afstand bediening oddido en daarna de tv box gaat het lampje rood branden en start de tv box niet op. als ik op de knop druk op de tv box gebeurt er ook niks. ik moet de stekker er uit halen en dan pas start de tv box opnieuw op en kan ik tv kijken. wie kan mij helpen met een oplossing?

Cal van Odido 2 maanden geleden

Hoi @Joachimd, fijn dat je hulp inschakelt, ik geef je graag de juiste tips zodat je weer kan genieten! Zie je op enig moment het lampje van de Mediabox blauw worden of blijft het lampje altijd rood? Heb je ook al de linkerknop linksboven bij de afstandsbediening geprobeerd? Een overzicht van alle knoppen en functies vind je hier: afstandsbediening overzicht.

Geef het gerust aan als je nog met vragen zit, ik help je graag aan dé oplossing! 😄

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Joachimd, fijn dat je hulp inschakelt, ik geef je graag de juiste tips zodat je weer kan genieten! Zie je op enig moment het lampje van de Mediabox blauw worden of blijft het lampje altijd rood? Heb je ook al de linkerknop linksboven bij de afstandsbediening geprobeerd? Een overzicht van alle knoppen en functies vind je hier: afstandsbediening overzicht.

Geef het gerust aan als je nog met vragen zit, ik help je graag aan dé oplossing! 😄

hoi het lampje blijft rood. linke knop werkt wel daar kan ik mijn tv mee aan en uit zetten

Vanmorgen het weer zelfde wil niet aan. ik heb nog eens goed gekeken naar de lampje op de box. een keer rood en daarna niks meer.

Reputatie 7
Badge +3

@Joachimd Dank je wel voor je terugkoppeling. Ik help je graag verder, zodat je binnenkort de Mediabox weer met gemak aanzet! 

Wanneer de Mediabox aanstaat, werken dan wel alle knoppen op de afstandsbediening? Daarnaast vraag ik mij ook af of je de Mediabox wel kunt uitzetten met de afstandsbediening. 

Wil je in de instellingen kijken of de afstandsbediening goed gekoppeld staat? Je vindt dit onder Instellingen > Afstandsbedieningen en Accessoires > staat hier TV Box 4K Remote? Mocht dit niet zo zijn, wil je dan op accesoire toevoegen klikken en de afstandsbediening opnieuw koppelen?

Ik verneem graag of dit is gelukt. Ik sta natuurlijk klaar om je verder te helpen! 😀

De afstand bediening werk zoals het moet. Ik kan de tv box besturen als hij aan staat. 

Reputatie 7
Badge +3

@Joachimd Dank je voor je terugkoppeling! 

Heb je toevallig de Mediabox op eco-stand staan? Zo ja, dan klopt het dat de afstandsbediening niet meer op bluetooth signalen reageert. Mijn collega’s van het TV Team zijn er mee bezig om dit op te lossen, zodat dit binnenkort ook kan met de eco-stand. 

Om dit te controleren ga je naar Instellingen > Voeding en energie > Eco-stand. 

 

de tv box stond op eco dit veranderd. morgen even zien of het dan goed werkt.

 

Reageer