Vraag zie boven.
Heb jullie klantenservice al gebeld 3 dagen geleden.
Hebben gecontroleerd is idd betaald.
Hele reset procedure doorgelopen.
Kabels opnieuw aangesloten zonder switches ertussen.
Ondertussen al vele keren stroom van de tv box afgehaald en
opnieuw geprobeerd in de hoop dat er bij jullie server al wat is opgelost.
Maar nog steeds melding niet betaald.
Wat is het probleem?
Bladzijde 1 / 1
Hi andrew514, ik heb meteen met je meegekeken en ik kan je geruststellen, de betaling is inderdaad binnen! De TV Box moet normaal gsproken aangesloten zijn op poort 3 of 4 van de modem, op jouw modem zie ik geen aansluiting in poort 3 of 4 zitten. Zou je de TV Box eens opnieuw aan willen sluiten op één van de poorten? (Controleer ook meteen of de kabel nog wel goed in de TV Box zit.) Als je met poort 3 en 4 geen signaal hebt en de TV Box is ook goed aangesloten probeer het dan even te testen met een andere netwerkkabel. Mocht je die niet hebben dan stuur ik er graag één naar je op! Laat je even weten of het is gelukt? 🙂
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.