Hey @Nanuru, welkom op onze Community!
Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben direct voor je gaan kijken en zag dat je nog een oude Entone Kamai Tv box in bezit had. Ik heb daarom besloten om je de nieuwe Mediabox op te sturen. Je hier zo een bericht over en als de Mediabox verzonden is kun je de zending volgen in Mijn Odido.
Dank je wel. Ik laat nog weten of dit de oplossing heeft geboden
Het vervangen van de tv box heeft het probleem verholpen.
Alleen wat ons is opgevallen, dat het geluid soms niet synchroon loopt met de mond bewegingen (praten) op tv. Kunnen we daar nog iets aan veranderen? (als onze internet het weer doet, deze momenteel niet werkt, heb ik een andere topic voor geopend.)
Hi @Nanuru, super om te zien dat de problemen van het opnieuw opstarten van de box nu verholpen zijn! Ik zie dat er momenteel een ticket is aangemaakt om de internetproblemen te verhelpen die je ervaart. Mocht je hierna nog steeds problemen ervaren met dat het beeld en het geluid niet synchroon lopen, wil je me dan de volgende informatie sturen:
- Wat is het MAC-adres en serienummer van het apparaat waarop het speelt?
- Kijk je via een Mediabox of smart tv app en welk type en model gebruik je?
- Welke firmware versie of app iOS versie gebruik je?
- Op welke zender komt het voor? (Dus niet alle zenders, we hebben een specifiek voorbeeld nodig)
- Tijdstip waarop het voorkwam (belangrijk om een specifiek tijdstip te vermelden zodat we dit terug kunnen vinden)
- Tijdens welk programma kwam het voor?
- Gebruik je Dolby of een andere geluidsinstelling?
- Maak je gebruik van externe geluidsapparatuur of 5.1?
Met al deze informatie kan ik dit gelijk voor je doorzetten zodat we dit voor je kunnen onderzoeken!