Skip to main content

Hallo.,

Ik heb gisteren de TV box gekregen.

Als ik via de TV gids naar televisie wil kijken en ik klik op een programma start deze 3 seconden op en dan krijg ik een bevroren beeld. Ik moet dan op ok drukken krijg dan een melding van "pauzeren”.

Na nogmaals klikken op ok krijg ik een keuze voor “hervatten” ,hierna nogmaals klikken op ok krijg ik pas beeld.

Wil ik gewoon door de programma's zappen moet ik dit voor elk nieuw programma de zelfde handelingen doen, Dit lijkt mij niet normaal.

Als ik naar de Duitse zenders wil kijken gaat het helemaal niet, ook niet na herhaaldelijk op ok drukken, beeld blijft bevriezen.

Hierover heb ik gisteren contact gehad met de klantenservice, na herhaaldelijk op nieuw opstarten van de TV box blijft dit probleem terug komen.

En nu ?????

Hoi @Ruud1954, welkom op onze Community!

Ik ben meteen voor je gaan kijken en zag dat er redelijk wat ruis omhoog komt op mijn lijnmeting. Heb je iets dichtbij het modem staan wat voor verstoring kan zorgen? Ook kreeg ik een foutmelding bij het ophalen van je tv gegevens. Ik heb daarom besloten je TV Box te vervangen. Hier krijg je spoedig een bericht over! 


Reageer