Skip to main content

TV box werkt niet

  • 9 juli 2024
  • 4 reacties
  • 590 Bekeken

Beste Odido,

Sinds enkele dagen een nieuwe TV box van jullie ontvangen. Maar tot mijn verbazing heb ik alleen maar een haperend beeld, geen beeld, geen geluid enz. Dus de klantenservice maar even gebeld en het antwoord was dus dat er in de box een software fout zit. Ze hebben de fabrikant al gevraagd voor een update, maar ze kunnen niet zeggen wanneer die gaat komen. Als jullie dit probleem kennen, waarom geven jullie dan jullie klanten een niet werkend apparaat mee!!!!!! En al kunnen jullie er niets aan doen Odido, dan verwacht ik toch zeker dat ik tenminste de huur voor dit apparaat niet hoef te betalen tot het probleem is opgelost. Maar daar heeft de klantenservice het niet over gehad. Toppie hoor, Odido.

Uitgelichte reactie

10 juli 2024

@j.hoogenes Dank je wel voor je terugkoppeling. Begrijpelijk dat het niet mogelijk is om de Mediabox bekabeld aan te sluiten. Hoe dan ook, help ik je graag verder om deze problemen te verhelpen! 

Wil je eens proberen om de Mediabox van de stroom te halen en het modem op de volgende wijze een herstart te geven? In dit topic lees je precies hoe je dit doet: Reboot modem | Odido community

Mocht dit niet voor verbetering zorgen, wil je mij dan twee voorbeelden van sturen (programma/zender/datum/tijdstip)? Je mag dit ook doen middels een filmpje. Deze kan je met mij delen in dit topic middels een WeTransfer link. 

Ik leg je graag uit hoe je dit doet! Ga naar: https://wetransfer.com/. Onderaan de pagina klik je op 'Ik wil alleen bestanden versturen'. Vervolgens klik je op de blauwe plus knop om bestanden te uploaden. Je vult bij beide opties jouw eigen e-mailadres in. De link naar de bestanden wordt nu naar jouw e-mail verstuurd. Kopieer de link en deel deze met ons in het topic. Alvast super bedankt voor de genomen moeite! 

 

4 reacties

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2241 reacties
  • 9 juli 2024

Hoi @j.hoogenes, ik heb direct een aantal metingen gedaan en ik zie dat ik geen informatie verkrijg van je Mediabox. Zou je hiervoor het modem in combinatie met de Mediabox opnieuw willen opstarten? Daarnaast zou ik je ook willen vragen of je een andere LAN-poort op het modem wil testen als je het bekabeld aangesloten hebt. Ik hoor graag of dit voor verbetering zorgt!

Mocht dit het niet verhelpen, ontvang ik graag twee voorbeelden. Ons TV team is hier namelijk hard mee bezig. Ze ontvangen graag nog voorbeelden wanneer en op welke programma + zender je dit ervaart. Ook hoor ik graag of je op dat moment iets doet met de Mediabox/afstandsbediening. Dan kunnen ze sneller tot een oplossing komen! Groetjes, Ishana

 


  • Auteur
  • 5 reacties
  • 9 juli 2024

Heb alle apparaten al meerdere keren gereset. Heb problemen op alle kanalen. Heb niet bekabeld, omdat monteur modem buitenshuis (meterkast) heeft gehangen. 


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4249 reacties
  • 10 juli 2024

@j.hoogenes Dank je wel voor je terugkoppeling. Begrijpelijk dat het niet mogelijk is om de Mediabox bekabeld aan te sluiten. Hoe dan ook, help ik je graag verder om deze problemen te verhelpen! 

Wil je eens proberen om de Mediabox van de stroom te halen en het modem op de volgende wijze een herstart te geven? In dit topic lees je precies hoe je dit doet: Reboot modem | Odido community

Mocht dit niet voor verbetering zorgen, wil je mij dan twee voorbeelden van sturen (programma/zender/datum/tijdstip)? Je mag dit ook doen middels een filmpje. Deze kan je met mij delen in dit topic middels een WeTransfer link. 

Ik leg je graag uit hoe je dit doet! Ga naar: https://wetransfer.com/. Onderaan de pagina klik je op 'Ik wil alleen bestanden versturen'. Vervolgens klik je op de blauwe plus knop om bestanden te uploaden. Je vult bij beide opties jouw eigen e-mailadres in. De link naar de bestanden wordt nu naar jouw e-mail verstuurd. Kopieer de link en deel deze met ons in het topic. Alvast super bedankt voor de genomen moeite! 

 


  • Auteur
  • 5 reacties
  • 10 juli 2024

Bedankt voor de tips. Maar vandaag heb ik nog geen storingen gehad. Misschien is het nu toch door jullie opgelost. Als ik alsnog problemen ga krijgen, zal ik me uiteraard weer melden. Maar voor nu maar even laten en zien hoe het gaat.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen