Skip to main content

Afgelopen vrijdag is mijn tv box geïnstalleerd. Nergens problemen tot gisteren. Sinds gisteren geen signaal en sinds vandaag zwart beeld en reageert de box niet meer op de afstandsbediening. Blauw lampje knippert nog wel, maar verder niks. 

Van alles geprobeerd, internet kabel in een andere LAN. Tv box aan en uit. Modem aan en uit, etc,etc. Maar niks.

Welkom op onze Community! @Marloesje98 

Goed dat je hier gelijk over aan de bel trekt en fijn dat je de moeite hebt genomen om al het één en ander uit te proberen. Ik help je graag verder bij het vinden van een werkende oplossing, zodat je weer heerlijk TV kunt kijken! 

Ik heb gelijk het modem en de TV Box uitgelezen en zie inderdaad dat er iets niet helemaal goed gaat. Geen zorgen, ik heb gelijk een monteur aangestuurd! Je ontvangt hierover een e-mail met een link om de afspraak in te plannen. 

 


Mod edit:

Welkom op onze Community! @Marloesje98 

Goed dat je hier gelijk over aan de bel trekt en fijn dat je de moeite hebt genomen om al het één en ander uit te proberen. Ik help je graag verder bij het vinden van een werkende oplossing, zodat je weer heerlijk TV kunt kijken! 

Ik heb gelijk het modem en de TV Box uitgelezen en zie inderdaad dat er iets niet helemaal goed gaat. Geen zorgen, ik heb gelijk een monteur aangestuurd! Je ontvangt hierover een e-mail met een link om de afspraak in te plannen. 

 

Hoi Tessa, 

 

Dankjewel! Ik heb de mail ontvangen en ga meteen een afspraak maken.

 

Groetjes Marloes 


Reageer