Afgelopen donderdag (het is nu maandag) contact gezocht met de klantenservice. Uiterst correct te woord gestaan en men deed echt hun best om het probleem te verhelpen. Helaas lukte dit niet. Beeld blijft op zwart en tv box geeft slechts de datum weer. Gaat niet voor of achteruit. Er werd een ticket aangemaakt voor de technische afdeling die contact met mij opnemen.
nu blijkt dat die afdeling 10 dagen de tijd heeft om contact met de klant te zoeken!!!! 10 dagen? Dus t-mobile laat een klant 10 dagen zonder televisie zitten? Ik denk dat elke willekeurige andere aanbieder ( heb zelf ervaring met ziggo en Telfort) dit probleem binnen 2 Max 3 dagen verhelpen.
Hé kastje staat vast, fabrieksreset lukte niet, dus het zal wel omwisselen worden, wat ook weer minimaal 2 dagen duurt. Maar moet ik daar 10 dagen op wachten?
afgezien van deze klacht nog wat andere zaken die niet geheel naar mijn tevredenheid zijn. Ik ben blij als mijn contract er over 6 maanden opzit en weer terug kan naar mijn oude vertrouwde Telfort/kpn die eigenlijk toch niet zo heel slecht was.