Skip to main content
Beantwoord

TV Box werkt niet

  • 14 februari 2018
  • 2 reacties
  • 2429 Bekeken

Het is nu niet mogelijk om tv te kijken. Alle stappen doorlopen, zoals reset modem en interactieve box. wifi werkt wel. Nog ideeen?

Beste antwoord door Sander

Hoi han ditzel,

Welkom op de Thuis Community. Ik ga graag dit euvel aanpakken. Ik houd wel van een puzzel!

Allereerst, kun je mij vertellen wat er op het scherm staat? Is het één van deze foutmeldingen? Kun je eventueel testen met een tweede TV Box? Geeft deze hetzelfde aan? Als je maar één TV Box hebt, kun je mij dan vertellen hoe de box is aangesloten? Als dit met powerline adapters is (die kastjes die over het stroomnetwerk gaan), kun je dan deze tips opvolgen?

Ik hoor het graag, want we gaan het zeker oplossen! 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Sander
  • Oud-Moderator
  • 3815 reacties
  • Antwoord
  • 19 februari 2018
Hoi han ditzel,

Welkom op de Thuis Community. Ik ga graag dit euvel aanpakken. Ik houd wel van een puzzel!

Allereerst, kun je mij vertellen wat er op het scherm staat? Is het één van deze foutmeldingen? Kun je eventueel testen met een tweede TV Box? Geeft deze hetzelfde aan? Als je maar één TV Box hebt, kun je mij dan vertellen hoe de box is aangesloten? Als dit met powerline adapters is (die kastjes die over het stroomnetwerk gaan), kun je dan deze tips opvolgen?

Ik hoor het graag, want we gaan het zeker oplossen! 🙂

  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 21 februari 2018
Het probleem is inmiddels opgelost. Ik heb eerst alle TV-Boxen afgekoppeld en gestart met 1 TV-Box direct op de modem aangesloten. Dit werkte en daarna de overige 2 TV-Boxen ook werkend gekregen.
Dank voor je reactie.

Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen