Hallo, ik ben op 10 augustus mbv een monteur overgestapt op 1000 mbit internet snelheid. Er is een nieuwe modem en converter geplaatst. Dit werkt perfect. Echter sindsdien werkt de tv box niet meer. Ik heb talloze malen de klantenservice aan de lijn gehad. De klacht is meerdere malen doorgezet naar de technische dienst. Op 2sep is er een monteur langs geweest. Die kon niets vinden en gaf aan dat er een nieuwe tv box moest komen. Vorige week en vandaag is er een nieuwe tv box binnengekomen. Beide kan ik niet installeren en werken niet. En maar weer gebeld. T-Mobile hoe kan dit???? Er is duidelijk geen hardware probleem maar een software probleem.Het kan toch niet waar zijn dat jullie mij geen tv kunnen leveren!!!!HELP
Hallo
Is de tv box rechtstreeks aangesloten op de Zyxel of gebruik je een eigen router/setup?
En als je in je T-Mobile thuis account kijkt onder abonnementen, staat het tv abonnement op actief?
Ja is rechtstreeks aangesloten op de zyxel. Is ook doorgemeten door de monteur. Interactieve tv staat in het abonnement. Bij tv box staat wel. Je aanvraag is in behandeling.
Ja is rechtstreeks aangesloten op de zyxel. Is ook doorgemeten door de monteur. Interactieve tv staat in het abonnement. Bij tv box staat wel. Je aanvraag is in behandeling.
Dat is zeker een reden dat de box het nog niet doet. Bij de overstap van WBA naar ODF zijn er natuurlijk allerlei IT aanpassingen gedaan. Je zou de helpdesk hier nog even over kunnen bevragen, misschien moeten zij deze “aanvraag” nog even een zetje geven. Of je wacht even totdat er een moderator zich in dit topic meld. Maar deze analyse help zeker met de oplossing!
Ok bedankt
Hoi
Ik heb een reprovisie op het modem uitgevoerd, daarmee wordt het abonnement waaronder TV opnieuw naar het modem verstuurd en kun je een nieuw signaal aanmaken. Zou je over een kleine 15 minuten eens het modem én de TV Box willen herstarten door deze gedurende 20 seconden stroomloos te houden? Mocht dit ook niet werken, dan wachten we het resultaat van de specialisten af. Sorry voor het ongemak!
Hoi Jason, bedankt voor je reactie. Herstarten heeft helaas niet geholpen. Ik heb ook het idee dat iets met de registratie niet klopt. Ik wacht de specialisten af. Gr. Hendrik
Zojuist met de klantenservice gesproken en het kan wel 6 dagen duren voordat de technische dienst een terugkoppeling geeft. De klantenservice kan niet telefonisch communiceren met deze afdeling. Veel mensen hebben namelijk een probleem met de kastjes, geen geluid wel beeld en andersom.
Reactie is gewoon afwachten. Nog 5 dagen te gaan. Bespottelijk. We leven in 2021. Dit moet veel sneller kunnen! Wel betalen voor diensten, maar die niet krijgen. Elke keer is het weer wat anders!
Hoi
Excuus voor het ongemak! We doen er echt alles aan om je zo snel mogelijk te voorzien van een oplossing, maar kan soms wat meer voet in aard hebben dan voorzien. We willen namelijk echt dat je van een permanente oplossing kan worden voorzien. De technische dienst gaat hierbij een uiterst grondig onderzoek doen en dat kan tijd in beslag nemen.
Weet dat we er alles aan doen om je zo snel mogelijk weer te laten genieten van het TV abonnement. Ook hoef je zo meteen niet te betalen voor de periode dat jij geen TV verbinding hebt gehad. Zodra alles weer werkt als normaal, zal ik direct een vergoeding aanmaken voor deze periode. Wil je me laten weten wanneer dit is? Dan help ik je daar graag mee!
Hierbij een update over mijn niet werkende tv box sinds 10 augustus!
Hij werkt nog steeds niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Half oktober heeft een kpn monteur de glasvezel aansluiting gecheckt. Hier zit geen probleem. Ik ben lokaal niet gekruist met een andere klant. Het lijkt erop dat ik een andere modem heb dan er geregistreerd staat in het tmobile systeem. Maar HOELANG MOET DIT NOG DUREN? En hoe moeilijk is het om mij even te informeren over de stavaza...De klantenservice helpt mij steeds zeer vriendelijk maar kan hier ook niet meer bij helpen. Mijn geduld raakt wel een keer op.
Hoi
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.