Ik heb mijn tv-abonnement een tijdje geleden opgezegd en dit is in goede orde ontvangen. Mijn contract zal deze maand beëindigd worden. Ik heb een mail ontvangen waarbij ik mijn box binnen 8 dagen moet opsturen, terwijl in een andere mail verzonden door jullie(T-mobile) staat dat na beëindiging van het contract binnen 30 dagen de spullen opgestuurd dient te worden.
Mijn vraag is dan ook, of ik niet wat langer de tijd heb om het op te sturen? Ben namelijk zelf niet in de gelegenheid om de spullen (tv-box) op te sturen. Ik bevind mij op dit moment in het buitenland en ben pas 24-aug terug.
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
I. Ataman
Op 16 aug. 2019 om 03:03 heeft Klantenservice T-Mobile Thuis het volgende geschreven:
Beste heer,
We hebben de T-Mobile Thuis apparatuur en accessoires nog niet ontvangen. Wil je deze alsnog binnen 8 dagen opsturen? Alvast bedankt.
Hieronder zie je welke apparatuur we graag terugkrijgen:
0 Modem
1 Interactieve TV Box(en),
0 Interactieve TV Box(en) met harddiskrecorder
Lukt het je niet de apparatuur op tijd terug te sturen? Dan moeten we helaas een boete in rekening brengen. Dit kost je € 90.00. Als je de apparatuur al hebt verstuurd, dan kun je dit bericht als niet verzonden beschouwen.
Retour sturen1. Pak een gebruikte doos, bijvoorbeeld een oude schoenendoos
2. Stuur de apparatuur binnen 8 kalenderdagen na dagtekening van deze brief gratis terug
3. Ga naar het dichtstbijzijnde PostNL Servicepunt (www.postnl.nl). Vergeet niet het verzendbewijs goed te bewaren totdat je van ons bevestiging hebt dat je pakket is aangekomen!
Verstuur ’m naar:
BNS Data Logistics
T.a.v. T-Mobile Thuis
Antwoordnummer 13545
4130 ZX Vianen UT
Heb je toch nog vragen? We hebben veel antwoorden al voor je online gezet op t-mobile.nl/thuis/klantenservice. Of stel je vraag op ons forum.
Met vriendelijke groet,
Team T-Mobile Thuis