Skip to main content

Goedemorgen, 13 augustus 2024 begon mijn tv box storingen te vertonen, bv niet synchroon geluid en beeld, uitvallen, enz. Na contact met helpdesk werd gemeld dat beide tv boxen kapot waren, uiteraard na de nodige instellingen wijzigingen en reset. Ze zullen beide worden vervangen. Nu inmiddels 3 keer gebeld, 3 keer toezegging dat ze onderweg zijn. Na 6 weken nog niks ontvangen. Alleen een mail dat ik de oude boxen moet terugsturen, anders volgt een boete van 180 euro welke automatisch word afgeschreven. Iemand enig idee hoe dit kan?

Hi @Kees b, ik kan me goed voorstellen dat je graag wil weten wat hier aan de hand is. Ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat het in eerste instantie niet helemaal goed ging met het verzenden van de nieuwe Mediaboxen. Dit hebben wij nu voor je opgepakt en er is een nieuw verzoek gedaan om de Mediaboxen opnieuw naar je toe te sturen. Zodra deze onderweg zijn, krijg je een e-mail van DHL zodat je het pakket kan volgen. Zodra de nieuwe Mediaboxen binnen zijn, kan je de oude naar ons terugsturen. Mocht er toch een boete in rekening gebracht worden, laat dit dan aan me weten. Ik kan deze direct voor je vergoeden zodra de oude Mediaboxen bij ons binnen zijn! 


Hallo Nora,

Ik hoop dat dat snel geregeld word, want sinds vandaag valt hij helemaal uit, om de 10 minuten alles op zwart. Niks helpt, reset, fabrieksinstellingen terugzetten, update niet beschikbaar. Erg frustrerend. Grtz


Hallo Nora, 

Zou je kunnen kijken hoe het met de status van de nieuwe tv boxen is? Nog niks gehoord of gezien, 

Grtz Kees 


@Kees b Goed dat je dit aangeeft. Tuurlijk, kijk ik graag met je mee! 

Ik zie dat de opdracht voor de nieuwe Mediaboxen gister is verstuurd naar ons distributiecentrum. Zodra zij het pakket jouw kant opsturen, ontvang je een track & trace code om de bestelling te volgen. 

Laat je het mij weten als je nog vragen hebt?


Reageer