Goedemorgen, 13 augustus 2024 begon mijn tv box storingen te vertonen, bv niet synchroon geluid en beeld, uitvallen, enz. Na contact met helpdesk werd gemeld dat beide tv boxen kapot waren, uiteraard na de nodige instellingen wijzigingen en reset. Ze zullen beide worden vervangen. Nu inmiddels 3 keer gebeld, 3 keer toezegging dat ze onderweg zijn. Na 6 weken nog niks ontvangen. Alleen een mail dat ik de oude boxen moet terugsturen, anders volgt een boete van 180 euro welke automatisch word afgeschreven. Iemand enig idee hoe dit kan?
Hi
Hallo Nora,
Ik hoop dat dat snel geregeld word, want sinds vandaag valt hij helemaal uit, om de 10 minuten alles op zwart. Niks helpt, reset, fabrieksinstellingen terugzetten, update niet beschikbaar. Erg frustrerend. Grtz
Hallo Nora,
Zou je kunnen kijken hoe het met de status van de nieuwe tv boxen is? Nog niks gehoord of gezien,
Grtz Kees
Ik zie dat de opdracht voor de nieuwe Mediaboxen gister is verstuurd naar ons distributiecentrum. Zodra zij het pakket jouw kant opsturen, ontvang je een track & trace code om de bestelling te volgen.
Laat je het mij weten als je nog vragen hebt?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.