Skip to main content

tv box verder kijken werkt niet

• heeft eerste post geplaatst

Ik heb een losse tv box. Bij het terugkijken van een film, wordt vaak niet onthouden waar ik gestopt ben. Dan kan ik dus niet verder kijken, maar moet van voren af aan beginnen. En zonder mogelijkheid tot doorspoelen is dat geen optie.

31 maart 2025

Hey ​@Stanna, welkom op onze Community!

Verder kijken hoort normaliter goed te werken, dit moeten we onderzoeken. Komt het probleem alleen voor op de Mediabox of ook in de app op je telefoon/tablet of onze browserversie? Zou je jouw profiel willen aanvullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Dan kan ik met je meekijken. Alvast bedankt!

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10

Hey ​@Stanna, welkom op onze Community!

Verder kijken hoort normaliter goed te werken, dit moeten we onderzoeken. Komt het probleem alleen voor op de Mediabox of ook in de app op je telefoon/tablet of onze browserversie? Zou je jouw profiel willen aanvullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Dan kan ik met je meekijken. Alvast bedankt!

• 31 maart 2025

Ik gebruik enkel de tv box.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10

Dank voor de verduidelijking ​@Stanna, zou je eens willen testen of het in de browserversie of in de app wel goed werkt? Dan kunnen we die in ieder geval uitsluiten! 

• 2 april 2025

Nee. Ik gebruik een tv box, en ondervind daar n probleem mee. Ik ga geen tv testen op devices met browser. 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen