Sinds het overschakelen naar de nieuwe tv omgeving valt de tv box na 4 uur automatisch uit, er is geen instelling te vinden om dit te veranderen.
Goedemiddag
Ik heb zelf deelgenomen aan de testgroep. Daarbij geen berichten van mede-gebruikers gezien over de automatische herstart. Heb je al geprobeerd om de box even helemaal lost te koppelen (UTP/stroom). Na een minuutje eerste enkel de stroom erin en als hij de melding geeft dat hij de server niet kan bereiken. Dan UTP erin. Hij start nu opnieuw op en laadt de software opnieuw. Ik vermoed dat er wat mis is gegaan bij de eerste installatie.
Het is geen automatische herstart maar hij valt gewoon uit na 4 uur, ik zal hem eens loskoppelen en opnieuw starten.
Laat zeker weten of dat gewerkt heeft.
Eerst 4 uur wachten.
Hi
Goede vraag! Het nieuwe T-Mobile TV heeft een standby functie na 4 uur onafgebroken aanstaan, zonder dat er op een knop is gedrukt. Vergelijk het met de functie van Netflix die na 2 aflevering vraagt of je nog kijkt. Dit hebben we introduceert als service naar de klant en om energie te besparen. De optie is echter niet uit te zetten. Dit hebben we meegenomen als verbeterpunt. Mogelijk dat dit bij toekomstige firmware upgrades wordt verholpen. Op dit moment is de beste optie dus om eens in de zoveel tijd even het volume een tandje hoger en lager te zetten. Dan gaat het weer 4 uur goed!
Net weer uitgevallen.
Ik heb de radio aanstaan als ik weg ben, voor de hond en kat, erg jammer dat dit niet eerder is gevraagd of de klant hierop zat te wachten.
Helaas heb je bij de introductie van een nieuw systeem als T-Mobile Tv altijd nieuwe functies en veranderingen die de ene fijn vind en de andere totaal niet. Het enige wat je dan kan toen is zoals Sander aangeeft het op de lijst zetten met verbeter punten. En wie weet hebben heeel veel mensen hier wel om gevraagd in het verleden .
De duur van de stand-by functie (na 4 uur) wordt momenteel besproken. Ik laat z.s.m. weten of dit aangepast gaat worden.
Graag, het liefst met een mogelijkheid om dit geheel uit te zetten.
Kan je de stand-by functie nu wel uitzetten? Ik kan het niet vinden bij instellingen in het menu.
Hoi
Tv app van t mobile kan op een tv van na 2018… helaas… ik heb er een uit 2017
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.