Skip to main content

tv box valt uit

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Beste odido ik heb drie weken een nieuwe tv box hij heeft het goed gedaan sinds afgelopen donderdag valt hij uit ik heb vaak gebeld en van middag weer en ze zeiden dat er storing is in Edam  in de kast buiten klopt dat graag andwoord ik heb wel beeld maar na paar uur valt de box uit het internet doet het groetjes Monique 

Uitgelichte reactie

24 maart 2025

Hi ​@Monique04, ik help je met alle liefde verder zodat je onbezorgd weer tv kan kijken! Goed dat je aangeeft dat je wel nog internet hebt op dat moment. Gezien je aangeeft dat de TV box na een paar uur uitvalt, vermoed ik dat dit te maken heeft met de standby. Kan het kloppen dat dit gebeurt wanneer je dit voor langere tijd op een zender laat staan zonder iets op de afstandsbediening in te toetsen voor langere periode? 

Wel hebben we momenteel een probleem met onze tv-dienst in regio Purmerend, maar jouw probleem lijkt net iets anders dan die in het onderzoek. Maar wellicht dat je hier ook hinder van ervaart. We houden je hier in ieder geval ook op de hoogte van het probleem: Is er een storing bij Internet + TV van Odido? | Odido community. Zodra we meer weten, zullen we dit topic ook updaten! 

In de tussentijd kan je wel optimaal gebruiken van onze webversie voor tv: TV kijken met Odido online TV | Odido

We doen onze uiterste best om dit zo snel mogelijk op te lossen!

2 reacties

Demi van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 1934 reacties
  • 24 maart 2025
Uitgelichte reactie

Hi ​@Monique04, ik help je met alle liefde verder zodat je onbezorgd weer tv kan kijken! Goed dat je aangeeft dat je wel nog internet hebt op dat moment. Gezien je aangeeft dat de TV box na een paar uur uitvalt, vermoed ik dat dit te maken heeft met de standby. Kan het kloppen dat dit gebeurt wanneer je dit voor langere tijd op een zender laat staan zonder iets op de afstandsbediening in te toetsen voor langere periode? 

Wel hebben we momenteel een probleem met onze tv-dienst in regio Purmerend, maar jouw probleem lijkt net iets anders dan die in het onderzoek. Maar wellicht dat je hier ook hinder van ervaart. We houden je hier in ieder geval ook op de hoogte van het probleem: Is er een storing bij Internet + TV van Odido? | Odido community. Zodra we meer weten, zullen we dit topic ook updaten! 

In de tussentijd kan je wel optimaal gebruiken van onze webversie voor tv: TV kijken met Odido online TV | Odido

We doen onze uiterste best om dit zo snel mogelijk op te lossen!

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 24 maart 2025

Goedeavond Demi ik heb vanmiddag gebeld er is hier Edam Volendam storing.ik heb me tv altijd en voorheen nooit last gehad maar kan ik dan in de instellingen kijken van de tv box en hoe haal ik het weg van de tv  groetjes monique

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen