Skip to main content

Goedenavond,

mijn moeder heeft hetzelfde probleem. Ze zit tv te kijken en ineens alles zwart en heeft ook dit merk kastje. Gisteren alles gereset en vanavond ineens alles weer op zwart. Nu net weer reset uitgevoerd. Wat moeten wij doen? M’n moeder heeft er geen verstand van en wij moeten iedere keer naar haar toe. Hoe wordt dit opgelost? Om gek van te worden. 

Hoi @draa, goed dat je hier een topic voor aanmaakt, dit moet absoluut opgelost worden!

Initieel had je een reactie geplaatst in dit topic: tv box geeft geen beeld. Om ervoor te zorgen dat de reacties niet door elkaar heen lopen heb ik voor jou dit nieuwe topic aangemaakt.

Ik zag dat je moeder twee TV Boxen heeft, ervaart ze dit probleem op beide TV Boxen of slechts één van de twee? Verschijnt er een rood lampje op de TV Box zodra die uitvalt? Zou je bij een volgende keer deze stappen willen uitproberen:

  1. Koppel de Internetkabel en stroomkabel los van de TV Box.
  2. Haal de stroomkabel van het modem kort uit het stopcontact.
  3. Verwissel de TV Box van LAN poort op het modem.
  4. Als het modem is opgestart kun je de stroomkabel van de TV Box weer aansluiten.
  5. De TV geeft vanzelf een melding wanneer hij opmerkt dat de Internetkabel niet is aangesloten. Vervolgens kun je ook de Internetkabel weer aansluiten op de TV Box.

Ik verwacht dat ze hiermee weer ongeremd kan genieten!


Reageer