Momenteel heb ik twee tv-boxen waarvan ik er eentje niet gebruik. Graag stuur ik deze retour en betaal ik niet meer de 5euro per maand daarvoor. Hoe gaat dit in zijn werk?
Bladzijde 1 / 1
Hoi @Nieuwland ,
Welkom bij de T-Mobile community. Je kunt het beste je wijziging verzoek in dit verzamel topic plaatsen. Een van de T-Mobile moderatoren pakt dan z.s.m. je verzoek op.
Weet je zo voldoende, of kan ik verder nog iets voor je betekenen?
Welkom bij de T-Mobile community. Je kunt het beste je wijziging verzoek in dit verzamel topic plaatsen. Een van de T-Mobile moderatoren pakt dan z.s.m. je verzoek op.
Weet je zo voldoende, of kan ik verder nog iets voor je betekenen?
Hoi @Nieuwland ,
Dat maak ik graag voor je in orde. Ik zie geen ander bericht van je: dat is nu ook niet meer nodig. Zojuist heb je per e-mail een bevestiging ontvangen van de wijziging. Je kunt de TV Box terugsturen met de retourdoos die je binnenkort ontvangt. Kun je niet wachten? Dan kun je het ook in een doosje van de super terugsturen. Zie hier hoe dat moet: retourpakket.
Dat maak ik graag voor je in orde. Ik zie geen ander bericht van je: dat is nu ook niet meer nodig. Zojuist heb je per e-mail een bevestiging ontvangen van de wijziging. Je kunt de TV Box terugsturen met de retourdoos die je binnenkort ontvangt. Kun je niet wachten? Dan kun je het ook in een doosje van de super terugsturen. Zie hier hoe dat moet: retourpakket.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.