Skip to main content

Vannacht zou er onderhoud gedaan worden aan het netwerk en sinds vanochtend krijg ik certificaat error melding bij het opstarten van de amino tv box

Ik kan daarna wel verder maar is wel irritant. Iemand enig idee?

[08-12-2022/08:55] We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen. Het kan zijn dat je alleen problemen ervaart met de TV. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte: Onderhoud in week 47, 48, 49, 50 en 51 | T-Mobile Community.

 

 

Hallo @Koeno ,

Je kan proberen de TV box even 20 seconden van de stroom te halen en de UTP kabel eruit  en daarna weer aansluiten op de stroom wachten totdat er gevraagd wordt om de utp kabel deze dan aansluiten. Krijg je deze melding weer gewoon op OK drukken. Als het goed is komt de melding daarna niet meer terug. Ze zijn nog wel aan het onderzoeken wat dit veroorzaakt en ook gelijk de oplossing te vinden.


[08-12-2022/08:55] We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen. Het kan zijn dat je alleen problemen ervaart met de TV. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte: Onderhoud in week 47, 48, 49, 50 en 51 | T-Mobile Community.