Beantwoord

TV box ruilen voor nieuwe mediabox

  • 15 January 2024
  • 5 reacties
  • 83 Bekeken

Hallo,

Vorige week is mijn abonnement van start gegaan en is alles aangesloten door de Guidion monteur. Daarbij kwam ik erachter dat ik het oudere model TV box heb ontvangen in het installatie pakket.
Kan deze net als bij de andere klanten omgeruild worden voor de nieuwe mediabox? Hopelijk met bijbehorende kortingen?

Alvast bedankt

icon

Beste antwoord door Antonvr 8 April 2024, 09:33

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Hi @tawar903 dit kan ik zeker voor je in orde maken! Ik heb direct de nieuwe Mediabox voor je aangevraagd. Deze wordt zo snel mogelijk naar je toe gestuurd, zodra hij onderweg is krijg je een e-mail van DHL om het pakket te volgen. De oude TV Box willen we graag retour ontvangen, je ontvangt hier een e-mail over met retourinstructies. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, laat het dan gerust weten. Ik sta voor je klaar! 

Hi ook ik kreeg op 3 januari bij mijn aansluiting een oude tv.box kan die ook nog worden omgeruild voor een nieuwe medibox?

Reputatie 6
Badge +2

@Antonvr Tuurlijk, ik heb dit direct voor je in orde gemaakt. De nieuwe Mediabox komt snel jouw kant op, alvast veel kijkplezier! 😀

Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging en instructies om de oude TV Box retour te sturen. 

@Antonvr Tuurlijk, ik heb dit direct voor je in orde gemaakt. De nieuwe Mediabox komt snel jouw kant op, alvast veel kijkplezier! 😀

Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging en instructies om de oude TV Box retour te sturen. 

Bedankt Teresa.

Reputatie 6
Badge +2

@Antonvr Heel graag gedaan! 😀

Reageer