Gisteren is bij mij het T-Mobile thuispakket geïnstalleerd. De Wi-Fi doet het maar het registeren van de TV-box met mijn klantnummer en wachtwoord lukt niet. Volgens de monteur zou iemand dat op afstand oplossen maar het werkt nog niet. Wat moet ik nu doen?
Zodra de apparatuur vanuit onze distributie verstuurd wordt, wordt het pakket bij PostNL aangeboden en ontvang jij een track&trace-code per e-mail. Zo kun je 24/7 de status van bezorging in de gaten houden.
Heb een nieuwe modemontvangen en aangesloten, plus 2 tv boxen. Hebben inmiddels internet en beeld .
Maar nu willen we opnemen hadden we ook via box met harde schijf willen nu via de cloud opnemen,hoe krijgen we dit geregeld.
Verder denk ik dat de tijd dat we problemen hebben gehad en vele telefoontjes etc wel een compensatie krijgen?
Willem .R.
Hoi
Een goede vraag en fijn dat alles weer goed werkt! Cloud Opnemen werkt met het nieuwe T-Mobile TV. Er zijn daar veel voordelen mee gepaard. Om je het makkelijk te maken, hebben we er een heel topic aan gewijd:
Ook het Cloud Opnemen zit daar bij inbegrepen. Wanneer jij wordt overgezet naar het nieuwe platform, kan je dit zelf gemakkelijk aanzetten via My T-Mobile Thuis. Graag zorg ik ervoor dat jij ook versneld over kan worden gezet. Dit proces doet ongeveer twee weken. Omdat alles aan jouw kant in orde is, hoef je hier niks voor te doen. Voordat je wordt overgezet ontvang je van ons nog een e-mail en een SMS. Kan ik dit voor je regelen? Met het nieuwe TV platform is het misschien ook fijn om te genieten van één van onze Thema-pakketten. Ik zie dat je al geniet van het Eredivisie aanbod van ESPN. Wellicht dat ik je kan verblijden met een maand gratis voetbal aanbod? Ik maak het graag voor je in orde!
Heel mooi maar heb al ESPN ere.div.,Volgens een van de collega's had ik recht op echte compensatie .
Laat maar weten wat dat inhoud? Willem.R
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.