Beantwoord

tv box registratie mislukt of niet


Sinds 23 april bij jullie thuis abonnement. Tv box en alles deed het prima tot gisteren moet steeds  opnieuw registratie doen . Ging eerst prima daarna is mislukt of niet toegestaan . Modem eruit gedaan tv box ook al 5 x nog blijft het hetzelfde . Codes zijn goed en van 23 april af goed gewerkt nu dus geen tv . Ging weg bij xs4 all wegens problemen en nu bij jullie dit . Niet echt prettig . Hoe lossen we dit op ?

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 7 May 2020, 17:59

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Ilske1979 

Er zijn nog steeds mensen die hier mee te maken hebben nadat er hiermee problemen waren.

https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-televisie-493/06-05-2020-problemen-registreren-tv-box-323421

Helaas alles geprobeerd na ook de andere topics gelezen te hebben wordt ik er niet vrolijk van . Fijn om geen tv te hebben in deze rot tijd . 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Ilske1979, we hebben momenteel problemen met het opnieuw registreren van de TV Box bij een aantal klanten. Vanmorgen is een mogelijke oorzaak gevonden. Ons netwerkteam doet verder onderzoek met het TV team. Als het goed is kun je door de box 20 seconden van de stroom te halen en daarna weer aan te sluiten, het euvel verhelpen.

Dit is niet in alle gevallen de definitieve oplossing: deze wordt nog gezocht. Zodra deze er wel is, krijg je hier een melding van in het reeds bestaande TV topic: Problemen registreren TV Box.

Sorry voor het ongemak, ik beloof je dat we er alles aan doen om dit zo snel mogelijk op te lossen!

Dan wachten we even af want 20 sec van de stroom helpt niet helaas . Hopelijk is het snel opgelost . 

Ik heb het zelfde probleem al vanaf 12.30u. Al aantal keren de box uit gedaan maar het werkt nog steeds niet!

Nu 8 dagen geleden abonnee geworden. Bij Telfort weggegaan omdat iedere keer de TV vastliep en ik de router moest resetten.

eerste paar dagen hier bij Tmobile geen problemen en toen een paar dagen  dat ik drie keer op één dag het tv kastje stroomloos moest maken tot vandaag…...helemaal geen tv meer.

Van de ene probleemprovider naar de andere ongelofelijk, de mens kan vanaf de aarde een karretje op mars laten rijden maar hier bij onze providers kunnen ze nog geeneens een betrouwbare verbinding leveren….triest.

Ik dus van xs4all weg gelopen om problemen . Ken veel mensen die nooit problemen hebben dus dacht neem t mobile . Nou eerst problemen met de gsm en nu met tv wordt ik niet vrolijk van . 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Ilske1979, @Dionne3 en @drapeau, om 20:00 kwam gisteravond de melding dat alles opgelost zou moeten zijn qua registratie-issues. Heeft dit bij jullie ook het gewenste effect gehad? Anders kijk ik er samen met onze specialisten graag per individuele case naar!

Sorry wegens omstandigheden de mail nog niet beantwoord. Alles doet het gelukkig weer . 

Reputatie 7
Badge +16

Ooh jee, is alles okee met jou en je geliefden? Gelukkig doet de TV Box het weer naar behoren.

Laat je het ons weten wanneer we in de toekomst kunnen helpen met iets anders? We staan altijd voor je klaar! Stay safe and strong! ❤️

@Jason,

Sorry voor de late reactie.

idd die avond had ik weer televisie, de tijd weet ik niet precies.

En het allerbelangrijkste, tot nu toe nog geen enkele storing gehad.

Mvg,

drapeau

 

Reputatie 7
Badge +16

@drapeau Geen enkel probleem! We kunnen niet altijd stante pede reageren, het belangrijkste is dat jij sindsdien geen problemen meer ervaren hebt. 

Hou je sterk en een goede gezondheid toegewenst! 😊

Reageer