Ik heb nu al 2x stroom eraf gehaald omdat het langer dan 5minuten duurde.
Kan iemand mij vertellen hoe dit kan? En wat eraan gedaan kan worden?
Alvast bedankt
Bij sommige klanten blijkt de TV Box inderdaad traag te reageren. Kun je aangeven hoe lang het duurt voordat de box reageert?
Het onderzoek naar de traagheid loopt nog. Het is ook niet zo dat het bij iedere TV Box/klant speelt. Dat maakt het natuurlijk niet minder vervelend bij diegene waar het wel langzaam gaat. Wij nemen dit zeer serieus en hebben al enkele zaken geschrapt waardoor het iets sneller gaat. Voor nu helpt een stroomonderbrekening wel (tijdelijk) voor een snellere zapsnelheid.
Dit kan zo echt niet!
Dat werkt waarschijnlijk maar voor korte tijd. Maar dan is het mogelijk voor even weer acceptabel.
Denk dat een echte oplossing pas komt, wanneer er geinvesteerd word in moderne apparatuur.
Ik heb precies hetzelfde word er een beetje gek van als ik zie naar andere zender zit ik 3 tot 4 min te wachten en de balk blijft vaak nog langer staan
Hoi
Ik heb de oplossing voor je, we kunnen de TV Boxen omruilen voor modernere varianten die niet vastlopen tijdens het zappen, of traag reageren. De Kamai 510 boxen zijn dermate verouderd dat deze voor problemen zorgen.
Dan heb ik nog een suggestie/advies: je maakt momenteel nog gebruik van Interactieve TV in combinatie met drie TV Boxen waarvan één harddiskrecorder (Amulet 515; de grote TV Box met recorder). Ik kan deze alle drie voor je omruilen voor de nieuwere varianten. Die hebben echter geen fysieke recorder, maar dat kunnen we oplossen door je na de omruiling over te zetten op het nieuwere tv-platform, T-Mobile TV. Indien je hiermee akkoord gaat, kun je echter wel gedurende de omzetperiode niet opnemen - de omzetperiode bedraagt zo'n twee tot drie weken in totaal. Ik ruil de Kamais vast voor je om, dan heb je bovenstaand probleem niet meer en kun je rustig nadenken of je van de tweede optie gebruik wilt maken.
Zodra de nieuwere boxen binnen en aangesloten zijn, mogen de huidige Kamais bij het grofvuil gedeponeerd worden of naar een milieustraat gebracht worden.
Hallo
Weet wel als je overgaat naar nieuwere platform, je eventuele opnames op je oude box met recorder kwijt raakt. Deze kun je dus beter voor de overstap nog even bekijken.
Hoi alvast bedankt voor de snelle reactie en hulp verandert er in het abonnement nog iets door deze verandering of maakt dat niets uit .
Groetjes ronald
Het abonnement zelf wijzigt niet, enkel de vorm van het tv-platform! Mooie toevoeging trouwens
Hoi zet het maar om hoor .
We kijken vandaag nog even wat terug en dan vanaf morgen mag je het omzetten en die .
Mvg Ronald en bedankt voor je hulp
Wat doe ik met de kastjes die ik niet meer gebruikmoeten die retour ?
Hallo
De oude Kamais mogen naar de milieustraat zoals
Hoi ik heb nog steeds niet de mogelijkheid om op te nemen of verder of terug te spoelen wat ik op pauze heb gezet .
Ik heb ook nog nergens een mail van gehad .
Mvg Ronald
Hoi
Nogmaals sorry, nu ik het zo teruglees, kan ik me best voorstellen dat de boodschap/het verzoek een beetje ondergesneeuwd raakte!
Hoi
Hierbij nogmaals de confirmatie dat de omzetting in gang is gezet, zoals
Thnx neem aam dat het nu wel goedkomt bedankt voor de reactie.
Groetjes ronald
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.