Skip to main content

Heb afgelopen vrijdag een mail gehad van T mobile dat er storing was in mijn postcode gebied. Na 3 uur weer een mail dat t opgelost was maar nu moet ik elke dag de tv box opnieuw opstarten?… wie weet een oplossing?

Hallo @Krulletje 1965 

Heb je al een powerflip gedaan door de modem en tv box allebei voor even van het stroom te halen? Anders kun je ook nog een fabrieksreset uitvoeren van de tv box 

fabrieksreset instructies


Allebei al gedaan… powerflip… fabrieksreset…helpt nix


@Krulletje 1965

Moet je hem opnieuw opstarten omdat hij niet meer op de afstandsbediening reageert of wat is probleem precies op dat moment?


Er is in ieder geval ook een update geweest want de layout op de tv is ook anders als voorheen. 
Normaal brandt t blauwe lampje op de tv box wn nu rood dus weet je dat je t niet doet!


Hoi @Krulletje 1965, fijn dat je al deze informatie meestuurt, ook ik denk graag met je mee! Je geeft aan dat de TV Box sinds de nieuwe update na een tijdje een rood lampje geeft, is dit toevallig exact na vier uur? Met de nieuwe lay-out is ook de functie geïntroduceerd dat na vier uur van totale inactiviteit de TV Box vanzelf uitschakelt. Als je eens per vier uur welke knop dan ook op de afstandsbediening indrukt zal de TV Box zichzelf niet uitschakelen.

Als de TV Box een rood lampje vertoont kan je de TV Box weer aanzetten door op de ‘TV Box’ of ‘STB’ knop te drukken, afhankelijk van welke afstandsbediening je hebt. Beide knoppen zitten helemaal rechtsboven bij je afstandsbediening.

Geef het gerust aan als je nog hulp kunt gebruiken, de Community helpt je graag! 😃


Hoi @Krulletje 1965, fijn dat je al deze informatie meestuurt, ook ik denk graag met je mee! Je geeft aan dat de TV Box sinds de nieuwe update na een tijdje een rood lampje geeft, is dit toevallig exact na vier uur? Met de nieuwe lay-out is ook de functie geïntroduceerd dat na vier uur van totale inactiviteit de TV Box vanzelf uitschakelt. Als je eens per vier uur welke knop dan ook op de afstandsbediening indrukt zal de TV Box zichzelf niet uitschakelen.

Als de TV Box een rood lampje vertoont kan je de TV Box weer aanzetten door op de ‘TV Box’ of ‘STB’ knop te drukken, afhankelijk van welke afstandsbediening je hebt. Beide knoppen zitten helemaal rechtsboven bij je afstandsbediening.

Geef het gerust aan als je nog hulp kunt gebruiken, de Community helpt je graag! 😃

Als ik s ochtends beneden kom dan is t lampje rood!

maar ik heb op mijn afstandsbediening de knop STB… morgenvroeg ga ik dit proberen!!👏👏


Wat ik wel apart vindt… er is natuurlijk altijd geen activiteit als men snachts slaapt… 


Doe nu de tv box aan met de stand-by knop , daarna de tv en krijg dan de melding … geen verbinding met netwerk… opnieuw verbinden. Ik klik dan op oké en dan doet de tv het!!


Reageer