Heb afgelopen vrijdag een mail gehad van T mobile dat er storing was in mijn postcode gebied. Na 3 uur weer een mail dat t opgelost was maar nu moet ik elke dag de tv box opnieuw opstarten?… wie weet een oplossing?
Hallo
Heb je al een powerflip gedaan door de modem en tv box allebei voor even van het stroom te halen? Anders kun je ook nog een fabrieksreset uitvoeren van de tv box
Allebei al gedaan… powerflip… fabrieksreset…helpt nix
Moet je hem opnieuw opstarten omdat hij niet meer op de afstandsbediening reageert of wat is probleem precies op dat moment?
Er is in ieder geval ook een update geweest want de layout op de tv is ook anders als voorheen.
Normaal brandt t blauwe lampje op de tv box wn nu rood dus weet je dat je t niet doet!
Hoi
Als de TV Box een rood lampje vertoont kan je de TV Box weer aanzetten door op de ‘TV Box’ of ‘STB’ knop te drukken, afhankelijk van welke afstandsbediening je hebt. Beide knoppen zitten helemaal rechtsboven bij je afstandsbediening.
Geef het gerust aan als je nog hulp kunt gebruiken, de Community helpt je graag!
Hoi
Als de TV Box een rood lampje vertoont kan je de TV Box weer aanzetten door op de ‘TV Box’ of ‘STB’ knop te drukken, afhankelijk van welke afstandsbediening je hebt. Beide knoppen zitten helemaal rechtsboven bij je afstandsbediening.
Geef het gerust aan als je nog hulp kunt gebruiken, de Community helpt je graag!
Als ik s ochtends beneden kom dan is t lampje rood!
maar ik heb op mijn afstandsbediening de knop STB… morgenvroeg ga ik dit proberen!!
Wat ik wel apart vindt… er is natuurlijk altijd geen activiteit als men snachts slaapt…
Doe nu de tv box aan met de stand-by knop , daarna de tv en krijg dan de melding … geen verbinding met netwerk… opnieuw verbinden. Ik klik dan op oké en dan doet de tv het!!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.