Hoi @Rckhrtg, dit is zeker mogelijk! Voor nu zie ik dat je een netwerkmigratie hebt aangevraagd. Wanneer dit is afgerond, kunnen we je TV Box meteen vervangen. Laat je dan een reactie achter? Groetjes, Ishana
Hi Ishana, als het goed is, is dat nu afgerond :)
Hoi @Rckhrtg, heel graag had ik meteen de Mediabox voor je aangevraagd, alleen is door het probleem met de omzetting dit nog niet mogelijk. De monteur van Guidion heeft al een rapport doorgezet en we gaan hier snel mee aan de slag. Ik houd je dossier in de gaten en ik zal de Mediabox zo snel mogelijk voor je bestellen als de omzetting gereed is.
Ik houd een oog voor je in het zeil, we gaan er hard werk van maken om dit snel helemaal voor je op te lossen!
Hi @Rckhrtg, ik was blij om te zien dat de omzetting inmiddels volledig gelukt is en daardoor kon ik direct een Mediabox voor je bestellen. We gaan 'm voor je inpakken en zodra de Mediabox verzonden is ontvang je van ons een DHL Track & Trace code.
Ik wens je alvast heel veel kijkplezier toe!