Skip to main content

Hallo Odido, 

Wij hebben nog een tv box maar zouden deze graag omruilen voor een mediabox ivm beschikbare apps. Is dat mogelijk?

Groet,

M. van den Berg

Hoi @MomvdBerg, zeker! Ik kan alleen geen abonnement vinden met je e-mailadres. Zou je voor mij je postcode, huisnummer, geboortedatum en laatste vier cijfers van je rekeningnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Dan kan ik direct aan de slag! Groetjes, Ishana


Hoi Ishana, 

Ik denk dat ons abonnement op naam van mijn man staat, XXXX.

Postcode is XXXX

 

Moderator edit: plaats geen persoonsgegevens in een openbaar bericht.

 


@MomvdBerg Ik kijk graag met je mee! 

Wil je jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en laatste vier cijfers van je rekeningnummer toevoegen aan je op de community? Je doet dit door op rechts bovenin op je profiel te klikken > profiel bewerken. 

Geef je mij een seintje als je zover bent? Ik sta gelijk voor je klaar!


Hi Teresa, 

Ik heb net mijn gegevens ingevuld in mijn profiel.

Maar ik vermoed dus dat ons TV/Internet abonnement op naam van mijn man staat. En dus een andere geboortedatum en ook ander rekeningnummer.  


@MomvdBerg Super bedankt voor de genomen moeite! 

Ik zie inderdaad dat jouw gegevens niet overeenkomen. Wil je mij de juiste/zijn gegevens sturen in een privébericht? Ik kijk dan meteen met je mee! 


@MomvdBerg Super bedankt voor de genomen moeite! 

Ik zie inderdaad dat jouw gegevens niet overeenkomen. Wil je mij de juiste/zijn gegevens sturen in een privébericht? Ik kijk dan meteen met je mee! 

 

Hi Teresa, 

Dat wil ik zeker, maar hoe?! 

Het zal vast aan mij liggen hoor, maar vind het nogal onoverzichtelijk... :-(


@MomvdBerg Ik leg het je graag uit! 

Als je op mijn naam klikt wordt je doorverwezen naar mijn profiel. Hier zie je een grote blauwe knop met “stuur bericht”. Als je daar op klikt, kan je mij gelijk een privébericht sturen. 

Spreek ik je daar verder?  


Reageer