Skip to main content

Ook ik wil graag de TV box omruilen voor de mediabox zo dat we ook van de apps gebruik kunnen maken op onze TV. Kunnen jullie dit voor mij regelen?

Alvast bedankt!

Hoi @MWiesner, welkom op onze Community!

Hiervoor ben je op het juiste adres. Ik heb dit direct voor je in gang gezet. De Mediabox wordt spoedig opgestuurd. Je ontvangt hier zodadelijk een bericht over en zodra de Mediabox onderweg is kun je de zending volgen in Mijn Odido. Alvast veel kijkplezier. 


Graag ruil ik 1 tv box om voor de media box.

Kan dat in gang gezet worden?


Hoi @C1974, dat kan ik zeer zekers voor je in gang zetten! Ik ben meteen in je dossier gedoken en ik heb een Mediabox voor je besteld en je ontvangt snel van mij een automatische bevestiging per e-mail. Hierdoor heb je binnen enkele dagen 1 Mediabox en 1 TV box in huis. 

Ik wens je alvast veel plezier met de Mediabox toe! 😄


Top, bedankt. Maar even voor de duidelijkheid: ik heb 1 tv box opgezegd die ik terug zal sturen en 1 tv box ruil ik dan in voor deze mediabox.

Uiteindelijk heb/houd ik dan 1 mediabox!


Hoi @C1974, goed dat je dit kon toelichten! Ik dacht te begrijpen uit je bericht dat je enkel één TV Box wilde omruilen, maar nu begrijp ik dat je jouw enige TV Box wil omruilen. Ik zorg ervoor dat je straks 1 Mediabox en 0 TV Boxen in je abonnement hebt.

Dit is snel voor je geregeld! 🙂


Reageer