Skip to main content

Hallo,

 

Ik zou graag mijn tv box om willen ruilen voor de nieuwe mediabox.

Kan dat worden geregeld ?

 

Alvast bedankt.

Hoi @lastride, dat kan zeer zeker geregeld worden, ik ruil het graag voor je om! Ik ga voor je aan de slag en ik zal snel een automatische e-mail ter bevestiging sturen. Wat betreft de huidige TV Box, hiervoor ontvang je een DHL QR code per email waarmee je de TV Box gratis kan retourneren.

Ik wens je alvast veel kijkplezier met de Mediabox en een heel fijn 2024 toe! 😃


Hoi @lastride, dat kan zeer zeker geregeld worden, ik ruil het graag voor je om! Ik ga voor je aan de slag en ik zal snel een automatische e-mail ter bevestiging sturen. Wat betreft de huidige TV Box, hiervoor ontvang je een DHL QR code per email waarmee je de TV Box gratis kan retourneren.

Ik wens je alvast veel kijkplezier met de Mediabox en een heel fijn 2024 toe! 😃

Heel erg bedankt, Cal.

Jij ook alvast de beste wensen voor 2024 toegewenst.


Hallo,

Ook ik zou graag mijn tv box om willen ruilen voor de media box. Zeker nu Viaplay niet meer uitgezonden wordt en ik wel bij Odido een Viaplay abonnement heb. 


Hi @Nicoho, ik heb gelijk de TV Box voor je omgewisseld voor onze nieuwe Mediabox! Zodra de Mediabox onderweg is, krijg je een e-mail van DHL zodat je jouw pakket kan volgen. Ook zul je een e-mail van ons ontvangen met instructies om de oude TV Box naar ons terug te sturen. Ik wil je alvast veel kijkplezier wensen met de nieuwe Mediabox! 


Reageer