Skip to main content

ik heb nu twee oude tv boxen en zou ze graag om willen ruilen voor twee nieuwe mediaboxen.

Hoi @w.mathijssen, ga ik voor je doen! 😃 Ik duik je papieren in en je ontvangt snel van mij een bevestiging dat er twee nieuwe Mediaboxen jouw kant op komen. Ook ontvang je na aankomst van de Mediaboxen een DHL QR code waarmee je de oude TV Boxen kosteloos kan retourneren.

Ik wens je alvast veel plezier toe met de Mediaboxen, zo kan je supermodern het nieuwe jaar in! 


Hoi @w.mathijssen, ga ik voor je doen! 😃 Ik duik je papieren in en je ontvangt snel van mij een bevestiging dat er twee nieuwe Mediaboxen jouw kant op komen. Ook ontvang je na aankomst van de Mediaboxen een DHL QR code waarmee je de oude TV Boxen kosteloos kan retourneren.

Ik wens je alvast veel plezier toe met de Mediaboxen, zo kan je supermodern het nieuwe jaar in! 

ik heb in de mail geen QR code gehad om mn oude tv boxen retour te sturen, krijg ik deze nog of hoeven ze niet retour?


Hi @w.mathijssen, ik heb het direct voor je nagekeken en ik zie dat de QR code inderdaad nog niet verstuurd is, mijn excuses hiervoor! Deze zou je binnen een paar dagen moeten ontvangen. Mocht je de TV Boxen gelijk terug willen sturen, dan is er ook een mogelijkheid om dit zonder QR code te doen. De instructie hiervoor kan je vinden in het volgende Community topic: 

Vergeet in dat geval niet om een briefje in de doos te stoppen met jouw adresgegevens, zodat we de apparatuur sneller kunnen koppelen aan jouw abonnement! 


Hi @w.mathijssen, ik heb het direct voor je nagekeken en ik zie dat de QR code inderdaad nog niet verstuurd is, mijn excuses hiervoor! Deze zou je binnen een paar dagen moeten ontvangen. Mocht je de TV Boxen gelijk terug willen sturen, dan is er ook een mogelijkheid om dit zonder QR code te doen. De instructie hiervoor kan je vinden in het volgende Community topic: 

Vergeet in dat geval niet om een briefje in de doos te stoppen met jouw adresgegevens, zodat we de apparatuur sneller kunnen koppelen aan jouw abonnement! 

ik heb nog steeds geen code ontvangen? 

 


Als je geen code hebt onvangen dan staat er een alternatieve optie om je apparatuur te retourneren in het topic @w.mathijssen


Reageer