Skip to main content

Hoi,

Aangezien de nieuwe week is begonnen, wil ik ook graag een verzoek indienen om mijn TV-box om te ruilen voor de mediabox.

Alvast bedankt!

Hey @dommel26, het is inderdaad een nieuwe feestelijke week!

Ik heb de TV Box voor je omgeruild naar een nieuwe Mediabox. Je ontvangt hier zo direct een bericht over en als de Mediabox verzonden is kun je de zending volgen in Mijn Odido.


Hallo @Tommie van Odido , ook van mij (klantbnummer: XXXX) het verzoek om de oude ARIA om te ruilen met de nieuwe mediabox. Mijn app op de Samsung is net vastgelopen en de ARIA is niet meer van deze tijd. De nieuwe box zou een super aanvulling zijn op jullie glasvezel abo.

Alvast bedankt voor de service! 😃


Hey @Veuke, welkom op onze Community!

Ik heb de TV Box omgeruild voor de nieuwe Mediabox. Je ontvangt hier zo dadelijk een bericht over. Zodra de Mediabox verzonden is kun je de zending volgen in Mijn Odido. 


Goede avond,

 

Hierbij wil ik mij ook aansluiten voor een aanvraag om de TV box om te ruilen voor een Mediabox 🤞🏻

 

Met vriendelijke groet,

Dieny Lommen


Goedenavond @Tommie van Odido,

Bij deze zou ik ook graag mijn TV-box om willen ruilen voor een mediabox. Alvast bedankt! :)

Groet,

Mika Harmsen


Beste @Tommie van Odido 

Ik had vorige week al telefonisch contact opgenomen m.b.t. de vraag of de tv-box kon worden omgewisseld. Nu lees ik hier toevallig dat dit vanaf nu mogelijk is! Dit zou super fijn zijn. Alvast dank.

Vriendelijke groet,

Maurice

 


Beste @Tommie van Odido 

 

28 december komt de monteur van Guidion ons aansluiten, dus ik val neem ik aan onder ‘nieuwe klant’, maar ik heb nog de ‘oude’ ARIA 7X ontvangen.

Zou dit ook voor mij omgeruild kunnen worden voor de nieuwe variant? (Ik heb gelukkig wel al het nieuwe T-56 modem ontvangen 😃)


Hey @Dieny, wil je beide TV Boxen omruilen voor de nieuwe Mediabox of alleen één?

 

Ik ben direct voor je gaan kijken @mharmsen, toen zag ik dat er een netwerkmigratie is aangevraagd. Tot dat dit voltooid is kan ik geen aanpassingen doen op jouw abonnement. Zou je na de tijd aan de bel willen trekken? Thanks!

 

Hi @Maurice21, ik heb de TV Box voor je omgeruild naar een Mediabox! Je ontvangt hier spoedig een bericht over.

 

Ik zie dat je nog niet opgevelerd bent en dat geef je ook aan @mazurel, zodra je opgeleverd bent en dit ook verwerkt is in mijn systeem kan ik de TV Box voor je omruilen. Kan je daarna opnieuw aankloppen? 

 

 

 


Goedemiddag @Tommie van Odido 

Wij zouden ook graag onze tv box omruilen voor een nieuwe mediabox. (ik neem aan dat hij op elke smart tv ook te gebruiken is, geen beperkingen wat betreft nieuwe televisie) Zijn hier ook kosten aan verbonden?

Alvast hartelijk bedankt!


Hi @Famvandenbrink, welkom op onze Community!

Ik heb jullie de nieuwe Mediabox opgestuurd. Je ontvangt hier zo direct een bericht over en wanneer de Mediabox opgestuurd is kun je de zending volgen in Mijn Odido. 


Hi @Famvandenbrink, welkom op onze Community!

Ik heb jullie de nieuwe Mediabox opgestuurd. Je ontvangt hier zo direct een bericht over en wanneer de Mediabox opgestuurd is kun je de zending volgen in Mijn Odido. 

Hartelijk dank Tommie! 


Hallo @Tommie van Odido

Alleen 1 TV box alsjeblieft 😄

 

Met vriendelijke groet 

Dieny Lommen


Wil je de andere TV Box opzeggen of laten voor wat het is @Dieny


Goedemiddag @Tommie van Odido  Ook ik zou heel graag de tvbox om willen ruilen voor een mediabox.. zou echt super zijn.. feestje waard..


Goede avond @Tommie van Odido 

 

Graag wil ik die laten voor wat het is. Ik kijk vaak op bed boven TV en mijn dochter beneden die wel allemaal apps gebruikt.

 

Met vriendelijke groet,

Dieny Lommen


Hallo @Tommie van Odido , 

Ook ik zou graag mijn oude tv box willen omruilen voor de nieuwe mediabox. Is dit mogelijk en zoja, zitten er hier extra kosten aan verbonden? 

Groeten 


Hoi @PassiePaola, ik zie dat het al in gang gezet is. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een fijn weekend!

 

Hoi @Dieny, ik heb het meteen in gang gezet! Je ontvangt hier zo direct een bericht over en wanneer de Mediabox opgestuurd is kun je de zending volgen in Mijn Odido. 

 

Hoi @StijnV1994, dit is zeker mogelijk! Hier zitten geen extra kosten aan verbonden. Laat je me weten als ik het in gang kan zetten? 

 

Groetjes, Ishana


Hoi @Ishana van Odido,

Dit kan in gang gezet worden. Alvast bedankt ! 


Ik heb de TV Box voor je omgeruild naar de nieuwe Mediabox @StijnV1994


Hey @dommel26, het is inderdaad een nieuwe feestelijke week!

Ik heb de TV Box voor je omgeruild naar een nieuwe Mediabox. Je ontvangt hier zo direct een bericht over en als de Mediabox verzonden is kun je de zending volgen in Mijn Odido.

Hi Tommie,

Heb je enig idee wanneer deze verstuurd wordt? Zie nog niets in Mijn Odido.

Groet,

Kevin


De verzendorder ligt op dit moment bij onze logistiek @dommel26. Het kan een paar werkdagen duren voordat hij opgestuurd wordt! 


Dag beste @Tommie van Odido ,

 

3 vragen:

 

1: Ik heb vorige week mijn '’oude'’ tv box bij jullie terug ingeleverd. Zou je voor mij de nieuwe mediabox willen aanvragen?

2: Omdat ik mijn tv box (had er maar 1) had ingeleverd, neem ik aan dat de eerste box voor 2,50 euro is. Neem aan dat die ook weer geldt voor de nieuwe die ik dan krijg als je die aanvraagt voor mij?

3: Ik heb nog een oude T50 modem. Zou je die voor mij ook willen vervangen naar het nieuwe modem? Ik gebruik zeer veel apparaten die wifi gebruiken. Apple watches, Ipads,. macbook,. Telefoons, consoles etc. Klantnummer 7037359025

 

 

Met vriendelijke groet,

 

Milan Kort. 


Hi @Milan_K, welkom op onze Community! 

Dat zijn een aantal goede vragen waar ik zeker een antwoord op heb.

  1. Ik heb je direct de nieuwe Mediabox opgestuurd. Je ontvangt hier zo een bericht over en als de Mediabox verzonden is kun je de zending volgen in Mijn Odido.
  2. Dat klopt inderdaad, de €2,50 korting op de eerste box blijft inderdaad. Je betaalt dus €2,50 per maand voor de Mediabox na de korting.
  3. Omdat je DSL hebt ontvang je dan de T-54. Deze heb ik ook voor je omgeruild. De T-50 willen we nog wel terug, hier krijg je nog een e-mail over met de retour instructies.

Alvast veel kijkplezier.


Goedemiddag, ik heb nog niet zo lang geleden (ik gok 2 maandjes) een TV box besteld. Helaas had ik beter nog even kunnen wachten op de nieuwe Mediabox.

Is het mogelijk deze om te ruilen?


Hi @Milan_K, welkom op onze Community! 

Dat zijn een aantal goede vragen waar ik zeker een antwoord op heb.

  1. Ik heb je direct de nieuwe Mediabox opgestuurd. Je ontvangt hier zo een bericht over en als de Mediabox verzonden is kun je de zending volgen in Mijn Odido.
  2. Dat klopt inderdaad, de €2,50 korting op de eerste box blijft inderdaad. Je betaalt dus €2,50 per maand voor de Mediabox na de korting.
  3. Omdat je DSL hebt ontvang je dan de T-54. Deze heb ik ook voor je omgeruild. De T-50 willen we nog wel terug, hier krijg je nog een e-mail over met de retour instructies.

Alvast veel kijkplezier.

Super bedankt voor de moeite om mijn vragen te beantwoorden! Ik zie ze vanzelf verschijnen!


Reageer