Skip to main content

Ik zou ook graag de tv-box  omruilen voor de nieuwe media box. Graag ook net als de andere klanten met behoud van de korting die ik heb op de tv box. 

Dankjewel, 

 

Gr Roel

Hi @rosint, ik maak dit graag voor je in orde! Ik zie dat je op dit moment van een korting gebruikmaakt waarbij je de eerste 10 maanden de TV Box gratis kan gebruiken. Deze korting komt te vervallen zodra ik de omwisseling naar de Mediabox in gang zet. Wat ik wel voor je kan doen is deze korting in één keer voor je vergoeden. Je zult dan een vergoeding ontvangen van €25 wat met de volgende factuur verrekend zal worden. 

Laat je het me weten als je hiermee akkoord gaat? Dan kan ik de omwisseling gelijk voor je in gang zetten! 


Hi @rosint, ik maak dit graag voor je in orde! Ik zie dat je op dit moment van een korting gebruikmaakt waarbij je de eerste 10 maanden de TV Box gratis kan gebruiken. Deze korting komt te vervallen zodra ik de omwisseling naar de Mediabox in gang zet. Wat ik wel voor je kan doen is deze korting in één keer voor je vergoeden. Je zult dan een vergoeding ontvangen van €25 wat met de volgende factuur verrekend zal worden. 

Laat je het me weten als je hiermee akkoord gaat? Dan kan ik de omwisseling gelijk voor je in gang zetten! 

Hoi @Nora van Odido,

Ja graag!

 Dankjewel


@rosint Ik heb de TV Box voor je omgeruild, de Mediabox is onderweg naar jou! Ik heb ook gelijk de vergoeding in het systeem. Het bedrag zal worden verrekend met een volgend factuur, meestal de eerstvolgende. Ik wens je alvast veel kijkplezier! 😀


Super service, dankjewel.


Reageer