Skip to main content

Ik heb nu een jaar Odido en ben eigenlijk nooit helemaal tevreden ben geweest over de beeldkwaliteit. TV is een philips OLED scherm met Google TV op Android 11.

 

Ik kijk beneden tv via de app en zeker bij voetballen irriteer ik me altijd aan de beeldkwaliteit. Ik sta nu dan ook op het punt om weer over te stappen naar KPN. Daar was het beeld altijd goed.

Boven kijk ik via een “oude”TV box van odido.

 

Ik zie nu dat er een nieuwe mediabox is. Gaat die mij een betere beeldkwaliteit geven dan de android app op mijn smart tv? zo ja dan wil ik dat graag proberen voordat ik de keus maak om terug te gaan naar KPN.

 

Is het mogelijk dat mijn oude tv box wordt omgeruild voor een nieuwe? 

ik wil hem alleen omgeruild hebben als het geen prijsverhoging of abonnementsverlenging met zich meebrengt

Hoi @ejdb01, ik wil dit graag meteen voor je in orde maken! Ik kan alleen geen abonnement vinden met je e-mailadres. Zou je voor mij je postcode, huisnummer, geboortedatum en laatste vier cijfers van je rekeningnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Dan kan ik direct aan de slag! Groetjes, Ishana


Dankjewel ik heb ondertussen telefonisch contact gehad en als het goed is is het nu geregeld. Bedankt


Hi @ejdb01, dank voor de update! Fijn dat het geregeld is. Ik had het graag voor je gecheckt voor de zekerheid maar ik kan geen abonnement vinden op het e-mailadres van je Community account. Weet dat je snel een e-mail krijgt van de bezorgdienst als het pakket onderweg is. Geniet er alvast van!


Reageer