Hallo,
Vorige week donderdag ben ik overgegaan van ADSL van T-Mobile naar een glasvezelverbinding. SIndsdien werkt mijn televisie niet meer, vergelijkbaar met dit: TV bij glasvezelverbinding sinds 2 dagen zwart | T-Mobile Community
Donderdag de helpdesk gebeld, deze gaf na diverse keren alles los te moeten halen en uit en aan te zetten dat het inderdaad niet werkte, maar dat 24 uur wachten het zou moeten verhelpen.
Vandaag zijn we teruggekomen van een weekendje weg en het doet het nog steeds niet. Weer gebeld, weer alles los moeten halen, uit en weer aan etc met als resultaat dat het nog steeds niet werkt.
Helpdeskmedewerker geeft vervolgens dat het nu is doorgezet naar de backoffice, maar dat dit 5 dagen gaat duren. Dit vind ik zelf te lang duren, zeker omdat we hier vorige week donderdag al over aan de bel hebben getrokken, maar we toen zijn afgepoeierd met 24 uur wachten, terwijl dit naar mijn mening (na het lezen van een aantal topics hier) het probleem niet zou oplossen.
Is er een manier om dit te versnellen? Want om 9 dagen zonder televisie te zitten omdat T Mobile niet heel goed om kan gaan met een overstap zoals deze lijkt me niet echt de bedoeling...